מגרש החניה ברחוב הרקם (צילום: פרטי)
מגרש החניה ברחוב הרקם (צילום: פרטי)

תושבי מלחה: הובטחה גינת משחקים – נשארנו עם מגרש חניה

תושבי שכונת מלחה טוענים כי העירייה לא עמדה בהסכמה לבניית מגרש משחקים סמוך לרחוב הרקם. בעירייה טוענים כי מתוכננת גינה בחלק משטח החניה

פורסם בתאריך: 14.7.21 15:03

מחלוקת בין תושבי שכונת מלחה לבין העירייה: תושבי השכונה טוענים כי העירייה קידמה בניית שטח חניה סמוך לרחוב הרקם, מבלי לבנות במקום גם גינת משחקים לילדים כפי שסוכם בין הצדדים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


דרור בקל, יו"ר ועד תושבי השכונה, מספר בשיחה עם "כל העיר": "לפני כשנה הגיעו גורמים בעירייה והזמינו אותנו לפגישה ברחוב הרקם במלחה. אני הגעתי בתור נציג התושבים והוצע לנו שנאפשר לעירייה להשתמש בשטח ציבורי פתוח על מנת להכשיר חניה לבאי איצטדיון טדי. לאחר מכן התחיל משא ומתן שבסופו הגענו להסכמה כתובה בינינו לבין העירייה, ולפיו חלק מהמתחם יוכשר לגינת משחקים והחלק האחר יושאל למשך חמש שנים לטובת מגרש חניה בשטח.

"בפועל מה שקורה זה שעשו רק אספלט לחניה, לא תיכננו תוכניות ולא תאריכי יעד להקמת הגינה. העירייה קנתה את השקט שלנו בהתייחסות סרק ומאז ניתקו מגע. הם מחויבים גם להפעיל את הסדר החניה שהוסכם עליו ברחוב הרקם. לתושבים לא הייתה ברירה ומה שקרה שהם הכניסו את הרכבים שלהם לתוך המגרש על מנת למנוע את המהלך של העירייה, כדי שיתעוררו ויעמדו בהתחייבות שלהם כלפינו. הדרישה שלנו היא שהעירייה תמלא את התחייבותה ושתוקם גינת משחקים בשטח".


מגרש החניה ברחוב הרקם (צילום: פרטי)

מגרש החניה ברחוב הרקם (צילום: פרטי)


 

בקל מסכם: "מדובר בשצ"פ שיועד לגינת משחקים. פנינו לשלל גורמים שקשורים לזה בעירייה ופשוט לא הייתה תשובה. לא רק שהתפשרנו על שליש מגרש משחקים, אז גם את זה לא עושים".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר במתחם אשר שודרג והפך לחניון מוסדר אשר ישמש בין היתר את תושבי רחוב הרקם. בימים אלו פועלת העירייה לתכנון גינה בחלק מהמגרש".



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר