משקולות שבורות בחדר הכושר בנווה יעקב (צילום: פרטי)
משקולות שבורות בחדר הכושר בנווה יעקב (צילום: פרטי)

החדר לא בכושר: טענות להזנחה בחדר הכושר של המינהל הקהילתי בנווה יעקב

המתאמנים בחדר הכושר של המינהל הקהילתי בנווה יעקב טוענים לעובש, לכלוך ומתקנים תקולים. בעירייה מרגיעים: "הסוגייה מוכרת ובימים אלו נבחנות אפשרויות לשדרוג ושיפוץ המתחם"

פורסם בתאריך: 15.7.21 12:14

עובש, רטיבות, נזילות, לכלוך, זוהמה ומתקני כושר תקולים: כך, לטענת המתאמנים, נראה חדר הכושר של המינהל הקהילתי בשכונת נווה יעקב, ששופץ לא מזמן. לדברי המתאמנים הם פנו לגורמים האחראיים על הנושא מספר פעמים, אלא שהפניות לא נענו ושום מפגע לא טופל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"אני מתאמן כבר כשנתיים בחדר הכושר והוא פשוט מוזנח", אומר בשיחה עם "כל העיר" אחד המתאמנים הקבועים. "כל הזמן אותן בעיות – המקלחות במצב זוועתי, שבורות ומלוכלכות, יש רטיבות בקירות, נזילות מהמזגנים, הכל ממש ישן ולא מתוחזק. אפילו בקולר אני לא יודע מתי החליפו לאחרונה פילטר. וכל זה עוד אחרי שחדר הכושר שופץ לאחרונה.

"בנוסף, גם הציוד של כלי הכושר תקול ושבור. יש משקולות שבורות, כל מיני מכשירים שלא מחליפים למרות בעיות שונות, ועוד. פנינו מספר פעמים לגורמים שונים ואומרים לנו שהוזמן ציוד חדש וזה בטיפול. מה קורה בפועל? שום דבר לא מוחלף והכל נשאר אותו הדבר. וזה עוד אחרי תקופת קורונה שהיה זמן לטפל כי חדר הכושר לא היה פעיל. מדובר במקום עם מפגע תברואתי ובריאותי. בדיוק הוחלף יו"ר המינהל הקהילתי ולא היה למי לפנות. אין מי עם לדבר".


משקולות שבורות בחדר הכושר בנווה יעקב (צילום: פרטי)

משקולות שבורות בחדר הכושר בנווה יעקב (צילום: פרטי)


חדר הכושר בנווה יעקב (צילום: פרטי)

חדר הכושר בנווה יעקב (צילום: פרטי)


רונן בן יאיר-יאס, פעיל חברתי בשכונה, מוסיף: "לאחרונה עולות המון תלונות על חדר הכושר. פניתי לגורמים הרלוונטיים על מנת לתקן ולשפר לשביעות רצונם של המתאמנים, אשר משלמים ממיטב כספם,  ללא הועיל. לטענתם, גם הסאונה אינה תקינה ולא פועלת כראוי. אין התייחסות מאף גורם במקום לבעיה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הסוגייה מוכרת ובימים אלו נבחנות באגף הספורט ובשיתוף המינהל הקהילתי אפשרויות לשדרוג ושיפוץ המתחם לטובת משתמשי המקום. לציין שבתקופה האחרונה הושקעו מיליוני שקלים לשדרוג הבריכה במקום. לצד זאת, מקיים המינהל הקהילתי מהלך להחלפת מכשירי הכושר הישנים בחדשים. תהליך שאמור להסתיים בתקופה הקרובה בכפוף לזמינות המלאי ולאספקת המכשירים על ידי הספק.

"במקום קיימת רשת אלחוטית לטובת משתמשי המתחם, וצוות ניקיון ואחזקה פועל במקום ונותן מענה לצרכים התפעוליים השונים העולים מהשטח".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מתאמן שם קבוע

    אני מתאמן שם קבוע
    כל מילה בכתבה נכונה והאמת שהמצב עוד יותר גרוע
    שרותים מוזנחים ומגוונים, מפתחות שרוצות מקקים ומשפחות מלאות עושה חלודה
    גם המקום עצמו קטן וצפוף, המכשירים צמודים אחד לשני ואין שום מכשיר כפול
    בקיצור מקום לא מזמין בכלל
    וטוב לדעת שיש קליטה אלחוטי כי קליטה סלולארי אין בכלל, רק חבל שאף אחד לא טורח לתת לנו את הסיסמה לוויפי:(

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האמת, נכון. גם המדריך שם אנטיפת, יושב במקום, קם לעזור רק למי שבא לו, לא נותן ליווי לא תמיכה ולא הדרכה. אנשים יושבים על מכשירים בלי מגבות ולא אומר להם מילה, גועל נפש ועוד קורונה
    ואין שם שום קליטה, לא סלולארית ולא אלחוטית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר