פרויקט הולילנד דן נדלן ורמי לוי (הדמיה: אדריכל אמציה אהרנסון)
פרויקט הולילנד דן נדלן ורמי לוי (הדמיה: אדריכל אמציה אהרנסון)

הולילנד מתרחבת: 268 יחידות דיור, מסחר ושימושים ציבוריים

אושרה תוכנית המתאר לפרויקט בעירוב שימושים ברמת שרת. היזמיות דן נדל"ן ורמי לוי יקימו פרויקט שיכלול 268 יחידות דיור, מסחר ושימושים ציבוריים

פורסם בתאריך: 27.7.21 16:00

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה את תוכנית המתאר לפרויקט בעירוב שימושים במתחם הולילנד צפון בירושלים, שמקדמות דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה דן, ורמי לוי. במסגרת התוכנית, ייבנו בשכונת רמת שרת בירושלים, על שטח של 9.3 דונם, 3 מגדלים המתנשאים לגובה של 18 קומות מעל מפלס הקרקע המיועד עבור מסחר ושימושים ציבוריים וחנייה תת קרקעית של 3 מפלסים. האישור הנוכחי מגדיל את כמות יחידות הדיור ל-268 ומרחיב את שטחי הבנייה עבור השטחים הציבוריים. אדריכל התוכנית הוא אמציה אהרנוסון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מדובר בקרקע אותה רכשו החברות לפני כ-10 שנים בסכום של 280 מיליון שקלים. ההשקעה המוערכת בפרויקט נאמדת בכ-350 מיליון שקלים. מתחם הולילנד צפון ממוקם מדרום לכיכר מאיר צבי קרוך ומדרום, ממזרח וממערב לרחוב מיכאל אבי יונה. בניית הפרויקט תתחיל בעוד כשנה עד שנה וחצי, לאחר קבלת ההיתר.

תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 3-4-5 חדרים ודירות פנטהאוז. דירת 3 חדרים ממוצעת תעמוד על כ-81 מ"ר, דירות ה-4 חדרים עם 102 מ"ר ודירות 5 חדרים בגודל של 117 מ"ר. דירות הפנטהאוז יהיו בגודל של כ-157 מ"ר. מחירי הדירות צפויים להימכר במחיר של החל מ-2.5 מיליון שקלים.

השטחים הציבורים יכללו 1,200 מ"ר והשטחים המסחריים 1,400 מ"ר.

מקבוצת דן נמסר: "אנו מברכים על ההחלטה לאישור תוכנית המתאר של הוועדה המקומית בעיר. פיתוח תחום הנדל"ן והשבחת הקרקעות שאנו מבצעים בתקופה האחרונה משקפים את האסטרטגיה הרחבה של הקבוצה המאמצת עוגני פיתוח חדשים, לצד חיזוק המשאבים הקיימים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר