מרים פרץ והנכדים (צילום: אור גפן)
מרים פרץ והנכדים (צילום: אור גפן)

ממלכת השלג: שלל סלבס חגגו את ההשקה בגן הבוטני

בגן הבוטני חגגו את פתיחת "ממלכת השלג" והסלבס נהרו לעיר הבירה כדי ליהנות מהצינה

פורסם בתאריך: 26.7.21 17:18

תחילת השבוע. בזמן שאתם עוד הייתם עסוקים בלחשוב על כמה חם, לח ודביק, בגן הבוטני בירושלים השיקו את ממלכת השלג בנוכחות שלל סלבס שבאו מכל רחבי הארץ עם הנכדים, הילדים ושאר בני משפחה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לשטח הענק של הפארק זרמו בזה אחר זה שני כהן, אבי נוסבאום, מרים פרץ עם הנכדים, משה אשכנזי,עמית סגל, אוהד חמו, דרור גלוברמן, ננסי ברנדס ובת הזוג, זאב אלקין, אלכס קלינשטיין, לירז אסייג ובן הזוג שחר לבנגרוד, רפי אמזלג, עקיבא וענהאל שמואלי, שחקן הכדורגל אופיר קריאף, משה להב ועוד.

צילום: אור גפן

צילום: אור גפן

ומה היה שם? מרים פרץ בילתה עם כל נכדיה רגע אחרי שהפסידה את הנשיאות לבוז'י הרצוג, נראתה מחויכת מתמיד עם משפחתה ולא הפסיקה לחלק סלפי לכולם.

משה אשכנזי, האבא הטרי, הגיע רגע אחרי לידת בתו. עמית סגל עזב לכמה שעות את החדשות והגיע עם אשתו והילדים שנהנו מאד מהמבוך וסיפרו שאבא לא מצא את הדרך חזרה, אבל מיהר לעשות סלפי עם יואב אליאסי – הצל, וננסי ברנדס שהגיע עם בת הזוג הנוכחית, חשף אותה מול המצלמות וצחק עם כולם שהיא יכולה להיות בגיל של הנכדה שלו. צודק.

צילום: אור גפן

צילום: אור גפן

 

צילום: אור גפן

צילום: אור גפן



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חזרנו עכשיו מביקור בממלכת השלג. סבא סבתא נכד ונכדה. במילה אחת אסכם זאת כביזיון!! לא שלג ולא נעליים! הבטחתם מבוך פתיתי שלג, קיבלנו מבוך שיחים עם סדינים לבנים בכניסה!!! הגענו מצוידים בלבוש חם כמו שכתוב במודעה, נשארו עם בגדי הקיץ והזענו קשות!! פאזל מתחת לקרח?? חתיכות בתחתית כלים עם מים?? ביתן שלג (היחיד שהמילה שלג התאימה לו) עבד בשיטת הסרט הנע. עד שהתחילו להנות, נאלצו לפנות השטח. לא היה מתקן אחד ראוי לציון או חוויה לילדים. לא ידעתי מה לענות לנכדים כששאלו אותי איפה ממלכת השלג!! אני מתכוונת לבקש את כספי בחזרה. אשמח לתגובתכם. סבתא שוש.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר