ניידת (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת (צילום: דוברות המשטרה)

החשד: רכשו נשקים באמצעות מסמכים מזויפים והעבירו אותם לגורמים עברייניים

שלושה תושבי המרכז החשודים בפרשיית סחר בכלי נשק, נעצרו השבוע על ידי היחידה למניעת פשיעה קדם במשטרת ישראל

פורסם בתאריך: 5.8.21 08:25

במסגרת מאבקה המתמשך של משטרת ישראל בכל הקשור לאחזקת אמצעי לחימה בלתי חוקיים לרבות סחר בהם, מתנהלת מזה מספר חודשים חקירה סמויה רחבת היקף על ידי היחידה למניעת פשיעה קדם במחוז ירושלים ובשיתוף פעולה עם יחידות נוספות בחשד לעבירות של סחר בכלי ירייה למטרות פליליות.



מחקירת המקרים עולה כי מדובר בדפוס פעולה זהה במהלכו בוצעה פניה לאזרחים תמימים אשר פרסמו את כלי הירייה שברשותם למכירה תוך שהחשודים הציגו למוכרים מסמכים מזויפים שונים ביניהם רישיונות נשק, פרטי עורך דין, תעודת זהות של מעורבים אחרים, מספרי נשקים שונים ועוד. לאחר רכישת כלי הנשק, להערכת המשטרה הועברו אותם כלים לידי ידיים עברייניות.

עוד עלה בחקירה כי מדובר במקרים רבים שהתרחשו במקומות שונים ברחבי הארץ וכי חלקם של העסקות הושלמו בפועל ובחלקן הסתכמו בניסיונות לביצוע רכישה הודות לחשדם של המוכרים. בנוסף עלה כי ישנם תיקי חקירה נוספים המתנהלים בצפון הארץ ולאור כך החקירה מתנהלת בשיתוף פעולה מלא עם יחידות משטרה נוספות במטרה להביא למיצוי החקירה והדין עם המעורבים.

ביום ראשון השבוע, 1.8.21, הפכה החקירה גלויה ובוצע מעצרם של שלושת החשודים בפרשייה בביתם במרכז הארץ והם הועברו לחקירה במשטרה ובהמשך לכך הובאו בפני בית המשפט בירושלים שהאריך את מעצרם. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בשנית.חקירת המשטרה נמשכת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר