טלי פרידמן (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)
טלי פרידמן (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)

בשוק זועמים: "הדיבורים על סגר בחגים גורמים נזק אדיר"

על רקע התגברות הדיבורים והאיומים על החלטת סגר בחגי תשרי, יו"ר ועד הסוחרים טלי פרידמן מדגישה: "הפחד מהסגר מוביל אותנו לקורונה כלכלית ואת זה חייבים למנוע ומיד"

פורסם בתאריך: 10.8.21 07:52

התו הירוק חזר אתמול, ראשון (8.8) לחיינו, ולא מעט סוחרים ובעלי עסקים זועמים על ההגבלות שהתחדשו ועל האפשרות כי בחודש הבא יחול סגר נוסף. לטענתם, הם טרם התאוששו מהסגרים הקודמים וחלקם אף עדיין לא חזרו לקו עבודה תקין. רגע לפני שהממשלה מחליטה על סגר רביעי, סוחרי שוק מחנה יהודה דורשים מראש הממשלה נפתלי בנט ומחברי הממשלה לחדול מהאיומים ולנתב את הלחץ על מי שעדיין לא התחסן ובכך למנוע פגיעה כלכלית במשק.

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


בשיחה עם "כל העיר" מסבירה טלי פרידמן, יו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, את החששות של אנשי השוק ואת הכעס שמקונן בהם: "אני קוראת לראש הממשלה ולחברי הממשלה לחדול מנאומי הפחד והאיומים בסגר. רק הדיבורים על סגר גורמים נזק כלכלי אדיר לנו, סוחרי השווקים, ולחקלאים, כל זאת בשעה שבה אנו מנסים לשוב למסלול חיים תקין ולהפיח רוח חיים בעסקים שלרובנו הם בית ראשון. הסוחרים שואלים את עצמם 'האם להזמין סחורה לתקופת החגים או לוותר? איזו כמות להזמין ומתי?' הפחד הזה מוביל אותנו לקורונה כלכלית ואת זה חייב למנוע ומיד".


שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)

שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)


"אנו נעשה כל שביכולתנו כדי להיות מקום מבטחים עבור כלל באי השוק, הן המבוגרים והן הצעירים, הן לאלו שהתחסנו בפעם השלישית והן לאלו שעדיין שוקלים זאת", מוסיפה ואומרת פרידמן בנחרצות. "החל מהשבוע הבא, תודות לראש העיר משה ליאון, נקיים פעולות הסברה רבות ברחבי השוק, נתלה שילוט בולט הקורא לעטות מסיכות, נרתום את סוחרי השוק על מנת לבקש זאת מהלקוחות וכמו כן נעשתה פנייה על ידינו למשרד הבריאות כדי שיאשר לנו להציב ניידות התחסנות בתוך השוק".

פרידמן טוענת שבמקום לפגוע בעסקים ובמסחר צריך לעודד אנשים להתחסן: "אני שומעת את קולות הבכירים במערכת הבריאות שאומרים שסגר לא יעיל ולא יעלים את הנגיף, רואה את הסוחרים שאומרים כי הפחד מוביל לכך שכמות הלקוחות פוחתת ושואלת את עצמי האם ראש הממשלה מתכוון לפעול באחריות ובשיקול דעת בטרם יצא בהצהרות מפוצצות שמובילות לנזק רב. מה שצריך לעשות הוא עוד ועוד פעולות הסברה קדחתניות שיעודדו אנשים להתחסן ועוד ועוד סנקציות כנגד מי שמסרב לעשות כן".

 

נתנאל איבגי, הבעלים של רשת "מעדניית איבגי", הוסיף: "הסגר הקודם הביא אותי ואת הסוחרים בשוק להפסדים כלכליים גדולים. אם זה בזריקת סחורה ובלקוחות שמהפחד לא באו למרות ששוק מחנה יהודה הוא מקום הרבה יותר בטוח וגם לא היו בו הדבקות. הסוחרים עשו ויעשו כל מה שצריך כדי למנוע את ההדבקות".

נתנאל איבגי (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)

נתנאל איבגי (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)


"אני בעצמי הוצאתי מסיכות וחילקתי ללקוחות. אנחנו קוראים לכל הנוגעים בדבר להפסיק עם ההפחדות והאיומים שלא מועילים לכלום וכן לעודד להתחסן ולשמור על הכללים. חשוב לציין שאנחנו עדיין מתאוששים מהסגר הקודם ורוצים לחזור לשגרה ולעבוד. יש לנו יו"ר ועד טלי פרידמן שביחד עם הסוחרים נמשיך לשמור על הנהלים", הדגיש וסיכם איבגי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. מן אללה

    על 100 גרם בקלאווה ב 23 ש"ח וכמה קילו פיצוחים ב 500 ש"ח – ג נ ב י ם

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר