בית המעצר במגרש הרוסים (צילומים: אמיל סלמן, דניאל בר און ג'יני)
בית המעצר במגרש הרוסים (צילומים: אמיל סלמן, דניאל בר און ג'יני)

הקורונה בירושלים: מגרש הרוסים נכנס להסגר בשל 14 מאומתים

9 עצורים ו-5 אנשי סגל נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה. בשירות בתי הסוהר החליטו על מספר צעדים, ביניהם: "נצירת בית המעצר על מנת לדגום את כלל הכלואים ואנשי הסגל, ולבצע פעולות נוספות הכוללות בידוד וחיטוי המתקן"

פורסם בתאריך: 9.8.21 21:08

בבית המעצר מגרש הרוסים אומתו לנגיף קורונה בימים האחרונים תשעה עצורים במספר אגפים שונים וחמישה אנשי סגל.

משירות בתי הסוהר נמסר הערב (שני, 9.8) כי "לאחר התייעצות עם גורמי הרפואה והמקצוע החליטה נציבת שירות בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי על נצירת בית המעצר על מנת לדגום את כלל הכלואים ואנשי הסגל, ולבצע פעולות נוספות הכוללות בידוד וחיטוי המתקן ככל הנדרש טרם פתיחתו מחדש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


עוד נמסר משירות בתי הסוהר: "אוכלוסיית הכלואים תקבל מעטפת של גורמי הרפואה והטיפול בבית הסוהר. מענה לוגיסטי תומך יסופק לאורך כל התקופה לרבות הכנסת מזון, ציוד רפואי וציוד לוגיסטי נוסף ככל שיידרש. עצורים שמועד שחרורם יגיע במהלך ימים אלה ישוחררו לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועצורים נקלטים יופנו לקליטה בבתי מעצר חלופיים".

בשב"ס הוסיפו ואמרו: "בהתאם לחקר האפידמיולוגי קבעו גורמי הרפואה בשב"ס כי העצורים הנמצאים בבית המעצר הינם חבי בידוד על פי הנחיות משרד הבריאות והודעה נמסרה להנהלת בתי המשפט בדבר אי הוצאתם לדיונים בתי משפט בעת הזו וקיום הדיונים בהיוועדות חזותית ע״פ חוק. סגל בית הסוהר, קציניו וסוהריו הינו סגל מקצועי ומסור אשר ילווה את הכלואים במהלך התקופה והוא ערוך ונכון לסייע ולתמוך בכל נושא שיעלה".

"שב"ס פועל וימשיך לפעול בשיתוף פעולה עם משרד הבריאותת משרד המשפטים ושאר גופי הביטחון ומשרדי הממשלה הרלוונטיים", מסכמים בשירות בתי הסוהר, "נדגיש שיש להסתמך רק על הודעות והנחיות רשמיות לציבור ולהימנע מהפצת 'חדשות כזב'".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר