קמפיין הפרסום של דיזיין סיטי בצומת רמת שרת (צילום: פרטי)
קמפיין הפרסום של דיזיין סיטי בצומת רמת שרת (צילום: פרטי)

שוב הדרת נשים בירושלים: לאן נעלמה יעל בר זוהר מהקמפיין הזוגי בעיר?

גיא זוארץ ורעייתו יעל בר זוהר נבחרו לככב בקמפיין של מתחם העיצוב החדש DCITY במישור אדומים. אך בקמפיין הפתיחה שעלה ברחבי ירושלים - מופיע זוארץ לבדו. במשרד יחסי הציבור של המתחם טוענים כי אין קשר בין היעדרותה של בר זוהר לחשש מהשחתת השלטים

פורסם בתאריך: 15.8.21 11:04

לאן נעלמו פניה של הפרזנטורית יעל בר זוהר בקמפיין חוצות הענק של מתחם העיצוב החדש DCITY (דיזיין סיטי) במישור אדומים? לצד פרסומת משותפת בטלוויזיה, לאחרונה הוצבו שלטי פרסום בהם מככבים יעל בר זוהר ובעלה גיא זוארץ, הפרזנזטורים של מתחם העיצוב החדש DCITY. אולם, בשלטי הפרסום שנתלו במוקד מרכזי בירושלים – בגשר גולומב-רמת שרת, ניתן לראות משום מה רק את זוארץ, ללא רעייתו בר זוהר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כידוע, מתחם DCITY במישור אדומים נפתח לקהל הרחב כאשר החודש נערך פסטיבל הפתיחה של המקום. המתחם משתרע על פני שטח של כ- 100,000 מ”ר ובו מגוון אדיר של כ-200 חנויות ריהוט ועיצוב הבית, מסעדות ועוד.

"כל העיר" פנה למשרד יחסי הציבור של DCITY בכדי לברר מדוע לא פורסמו פניה של בר זוהר בקמפיין הזוגי בירושלים. בתגובה לפנייה, נמסר מעיר העיצוב והבילוי DCITY כי "גיא זוארץ ורעייתו יעל בר זוהר הינם הפרזנטורים של המתחם ועל מנת לעורר עניין וחידוש, בחרנו לעלות כעת עם שלטי חוצות של זוארץ, ובחגים נגוון ונתלה שילוט חדש עם תמונותיה של בר זוהר. מזמינים אתכם לחוויית בילוי איכותית ב-DCITY".

כידוע, כפי שפורסם בעבר לא אחת ב"כל העיר", אין זו הפעם הראשונה שבה גוף מסחרי בוחר להחריג את ירושלים משאר הערים ברחבי הארץ, בכל הקשור לפרסום. זה קרה בפרסומי חוצות של חברות אופנה גדולות ואף בשילוט על גבי האוטובוסים בעיר במהלך הבחירות למועצת העירייה ולראשות העיר.

כזכור, גם בחודש אפריל האחרון התרחשה התופעה המבישה והמטרידה של השחתת וצנזור דמויות של נשים משלטי חוצות בירושלים, כאשר בשלט פרסום של בנק הפועלים, שנתלה בכביש בגין צפון ובו נראים שני ספורטאים ושתי ספורטאיות – תמונותיהן של הספורטאיות הושחתו לחלוטין, בעוד תמונותיהם של הגברים נותרו שלמות.

עו”ד גלי זינגר מנהלת המחלקה המשפטית של שדולת הנשים: ״הצנזור של יעל בר זוהר מהפרסומת, הוא תוצאה ישירה וחמורה של היעדר אכיפה ופעולה מצד הרשויות כנגד מעשי ההשחתה החוזרים ונשנים. העלמת נשים מהמרחב הציבורי היא תופעה חמורה הנושאת בחובה מסר חברתי קשה, אבל בשלוש שנים האחרונות הוגשו בישראל אפס כתבי אישום על השחתה זאת. אנחנו קוראות למפרסמים וחברות הפרסום לא להיות שותפים להעלמתן מהמרחב הציבורי, באמצעות צנזורן מראש של נשים – זה לא מכבד את הפרזנטורית שלכם וגם לא את הנשים שמהוות חצי מקהל היעד של הקמפיין״.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רוק

    זו מדינה חרדית. עזבו ירושלים, מתי הפעם האחרונה ראיתם פרסומת לבגדי ים בתל אביב???? כמה שנים? מי שלא רוצה לחיות במדינה חרדית שיסיק את המסקנות.

  2. שם המשתמש של אחותך

    גם אתם. מה זה "גיא זוארץ ורעייתו יעל בר זוהר?" למה לא "יעל בר זוהר ובעלה (או אישה) גיא זוארץ"? ואולי בני הזוג בר-זוהר-זוארץ? אתם חלק מן הבעיה.

  3. דודלי

    החרדים משתלטים על המדינה בשקט ובעורמה אם לא נעצור עכשיו הסוף יהיה מדינת עולם שלישית אולי איראן במקרה טוב

  4. פלוני

    זה כי Dסיטי רוצים לשווק את עצמם לציבור החרדי, ושאף אחד לא יספר לכם אחרת…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר