הרכבת הקלה (צילום: תכנית אב לתחבורה ירושלים)
הרכבת הקלה (צילום: תכנית אב לתחבורה ירושלים)

רכבת לילה: הצלחה לפיילוט הנסיעה בלילות חמישי – נבחנת האפשרות להאריכו עד אחרי החגים

מנתונים שהגיעו לידי "כל העיר" עולה כי במהלך ימי הפיילוט משתמשים ברכבת למעלה מ-2,600 נוסעים בין השעות 24:00 ל-2:00. כעת נבחנת האפשרות להמשיך עם הפיילוט גם בתקופת החגים. "שירות רכבות הלילה הוא סנונית ראשונה של הפעילות שלנו לרווחת תושבי ירושלים"

פורסם בתאריך: 15.8.21 14:45

חברת "כפיר" מפעילת הרכבת הקלה מגדירה את פיילוט שירות רכבות הלילה, שפועל בשבועות האחרונים, כהצלחה. על כן נבנחת בחברה האפשרות להאריך את הפיילוט עד אחרי חגי תשרי בחודש הבא.

כזכור, כפי שפורסם, במסגרת הפיילוט שהחל ב-24 ביוני וצפוי להסתיים ב-28 באוגוסט, מתקיים בימי חמישי שירות לילה ניסיוני של הרכבת הקלה עד לשעה 2 לפנות בוקר, במסגרתו הרכבות פועלות בתדירות של 20 דקות לאורך מסלול הקו האדום, בין פסגת זאב להר הרצל ובחזרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מנתונים שהגיעו לידי "כל העיר" עולה כי בשלושת השבועות הראשונים של הפיילוט פקדו אלפי נוסעים את הרכבת הקלה במסגרת נסיעות הלילה בין השעות 00:00-2:00. כך, ב-24 ביוני השתמשו בשירות הלילה של הרכבת הקלה כ-2,600 נוסעים, בשבוע שלאחר מכן, ב-1.7, השתמשו ברכבת הלילה כ-2,800 נוסעים, וב-8.7 עלו על רכבת הלילה למעלה מ-3,000 נוסעים.

"לאור ההצלחה, נבחנת האפשרות להוספת שירות רכבות לילה גם בימים מסוימים במהלך חגי תשרי", נמסר מכפיר הרכבת הקלה. "הפיילוט יצא לפועל כחלק מכניסת חברת כפיר כזכיין החדש לרכבת הקלה בירושלים לפני חודשיים וחצי, וכבר ניתן לראות ניצנים של שינוי ושיפור בשירות לנוסעים".


הרכבת הקלה בירושלים (צילום: כפיר רכבת קלה ירושלים)

(צילום: כפיר רכבת קלה ירושלים)


אורן כהן, מנכ"ל כפיר רכבת קלה ירושלים: "הפעלת הרכבת הקלה בידי כפיר הינה אירוע משמעותי בתחבורה בירושלים, שמטרתו להביא בשורה אדירה למאות אלפי תושבי העיר וסביבתה, בנוסף למיליוני האורחים הבאים בשעריה. פיילוט שירות רכבות הלילה הוא סנונית ראשונה של הפעילות שלנו לרווחת תושבי ירושלים. כולי תקווה ששיתוף הפעולה הפורה של כפיר עם עיריית וירושלים ומשרד התחבורה ימשיך לשאת פירות".

ראש העיר משה ליאון, אשר יזם את קיום פיילוט רכבת הלילה, מוסיף: "לאחר מאמצים רבים הצלחנו יחד עם חברת כפיר להאריך את שעות הפעילות של הרכבת גם לשעות הלילה בימי הבילוי. אני סבור כי הרכבת צריכה לעבוד 24 שעות ביממה, אך מבין את מגבלת התפעול הנדרשות. בימים אלה אנו בוחנים אופציות נוספות להארכת שעות פעילות הקו בימים נוספים. ההקלה על ציבור הנוסעים משמעותית והנתונים מדברים בעד עצמם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר