האוטובוס שנרגם באבנים (באדיבות איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים)
האוטובוס שנרגם באבנים (באדיבות איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים)

הערב: יידוי אבנים בכביש ירושלים-מעלה אדומים – אוטובוס נפגע

שוב הושלכו אבנים לעבר כביש ירושלים-מעלה אדומים. חבלות נגרמו לאוטובוס קו 166 של אגד. איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים: "אדישות המשטרה לא ברורה. הפעם לא נפגע איש. זו רק שאלה של זמן עד לאסון הראשון

פורסם בתאריך: 17.8.21 20:10

קו 166 של אגד תעבורה בין גבעת התחמושת למעלה אדומים נרגם הערב, שלישי, באבנים בשעה 18:15 בסמוך למנהרת נעמי שמר. חבלות נגרמו לאוטובוס.

תמר אוחנה  ראש משותף לענף התחבורה בכוח לעובדים: "לא ייתכן שבכל נסיעה שגרתית ייכנסו הנוסעים לנוהל של בריחה מהחלון והנהגים יחפשו פתרונות חלופיים כמו חבישת קסדות. כל שנדרש הוא הצבת כוח משטרי באותה נקודה ובאותן שעות המועדות לפורענות".

לכל העיר נמסר כי "אתמול השבית איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים את תנועת האוטובוסים בין מעלה אדומים לירושלים למשך ארבע שעות במחאה על החרפת מקרי התקיפה. כ-50 מקרים בחודש האחרון. ביום חמישי תתחדש ההשבתה למשך שעתיים בהתאם להנחיות בין הדין לעבודה בירושלים".

(באדיבות איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים)

(באדיבות איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים)

"גם בית הדין הבין שמול אוזלת היד של המשטרה, מחאת הנהגים היא צעד בלתי נמנע ולצערנו- צעד שמציל חיים. נסיעה בשעות הערב בין מעלה אדומים לירושלים הפכה לסכנת חיים. אנו קוראים לשר לבטחון פנים בר-לב לשבת איתנו ועם המשטרה ולגבש פיתרון מיידי", מסכמים באיגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר