סיטי קורט (צילום: פרטי)
סיטי קורט (צילום: פרטי)

סוחרי מתחם "סיטי קורט" ל"כל העיר": "עבודות הרכבת הקלה פוגעות לנו בפרנסה"

סוחרי "סיטי קורט" ברחוב שרי ישראל טוענים כי בשל העבודות נחסמה הגישה למתחם וכתוצאה מכך הלקוחות לא מגיעים. סמנכ"ל סיטי קורט: "הפגיעה בסוחרים מורגשת מאוד". מהעירייה נמסר כי "העבודות נעשות על פי דין"

פורסם בתאריך: 20.8.21 08:00

עבודות הרכבת הקלה נערכות כבר לא מעט זמן בציר שרי ישראל – בין העורקים הראשיים והעמוסים בירושלים. בעוד לנהגים הירושלמים ואף לתושבי האזור ישנה אפשרות לנסוע בדרכים חלופיות, הרי שהסוחרים במרכז המסחרי שבמתחם "סיטי קורט" אינם יכולים לזוז והם מנסים להמשיך להתפרנס למרות שבתקופה האחרונה נדמה שהם נמצאים בתוך מכלאת גדרות, אשר מקיפות את המרכז המסחרי, ובכך, כך טוענים הסוחרים, מונעות את הגעת הלקוחות למתחם ופוגעת להם בפרנסה.

זיו נחום, בעלי פיצריית "מיי פיצה" וקיוסק במתחם "סיטי קורט", מספר בשיחה עם "כל העיר" כי "מיד לאחר פסח התחילו לעבוד ולחפור באזור העסקים. העירייה דרשה מאיתנו להוציא את סגירת החורף וכך עשינו. לאחר מכן הציבו לנו גדרות מול החנויות וממש חסמו את הגישה. במקביל, התחילו לבצע עבודות של קו הרכבת הקלה באזור, אבל לא התחשבו בנו – הסוחרים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


"מה שקורה הוא שפשוט אין גישה ללקוחות", מוסיף נחום ומדגיש. "זה לא רק העסקים שלי במקום, אלא מדובר בעוד עשרה עסקי מזון לפחות. אני עובד על משלוחים וזה לא מספיק, שלא נדבר על הקיוסק שבכלל אין בו תנועת לקוחות. להערכתי, בזמן הזה הפסדתי כבר בסביבות 100 אלף שקל. הלקוחות לא מגיעים בגלל העבודות של הרכבת הקלה וגם בגלל שאין גישה מסודרת וראויה למקום. בעירייה לא מתייחסים לפניות של הסוחרים וטוענים שהם עובדים לפי תוכנית. יופי שלעירייה יש תוכנית – חבל שהיא לא לקחה אותנו בחשבון. אנחנו בהפסדים ואין עם מי לדבר".


המעבר בסיטי קורט (צילום: פרטי)

דרך הכניסה למתחם סיטי קורט (צילום: פרטי)


 

צביקה ציטרון, סמנכ"ל מתחם "סיטי קורט" ברחוב שרי ישראל, טוען כי "יש מעבר מיוחד להולכי רגל מלמעלה, אבל הגישה לחנויות נחסמה והכניסה מוגבלת וזה פוגע בסוחרים. הולכי רגל לא באים בגישה עם החנויות האלה כי זו דרך מאוד מורכבת וכתוצאה מכך לסוחרים אין פדיונות ראויים. בעירייה נכנסו לתוכנית עבודה לא מסודרת בציר חזק בעיר שמכיל המון חנויות. בעבר, פנינו לעירייה ואמרו שהכל מתנהל לפי התוכנית שלהם, אך הפגיעה בסוחרים מורגשת מאוד. מדובר בהמון עסקים במתחם שפשוט לא יכולים להיכנס אליהם לקוחות".

מעיריית ירושלים וחברת מוריה נמסר בתגובה: "עבודות התשתית של הרכבת הקלה ברחוב שרי ישראל, פינת רחוב יפו מבוצעות בהתאם להיתרים ועל פי דין. במסגרת העבודות באתר, נשמרו הכניסות לחנויות הנמצאות בסמוך, על פי התקן הנדרש לטובת בעלי העסקים והלקוחות. בנוסף, צומצמו שטחי העבודה באזור למינימום על מנת להקל ככל הניתן על בעלי החנויות במקום. לציין כי העבודות במקום מתבצעות בשעות היום והלילה בכפוף להיתרים, וזאת בכדי להשלים את הפרויקט בהקדם. כלל העבודות מלוות בהליך שיתוף ציבור וצוות קשרי קהילה של הפרויקט נמצא בקשר רציף עם הסוחרים ופועל לסייע להם ככל האפשר, במהלך תקופת העבודות".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר