רחוב כנפי נשרים (צילום: אגף החניה בעיריית ירושלים)
(צילום: אגף החניה בעיריית ירושלים)

מחזקים את העסקים: העירייה מקדמת חוברת קופונים למימוש בעסקים בגבעת שאול

עיריית ירושלים מקדמת בימים אלו חוברת קופונים - "קופונים ומרווחים" למימוש בעסקים, אשר תופץ לאלפי העובדים המועסקים באזור התעשייה גבעת שאול. מטרת החוברת היא לעודד את ציבור המועסקים באזור לערוך קניות במקום ובדרך זו לחזק את העסקים המקומיים השונים

פורסם בתאריך: 24.8.21 16:03

בעיריית ירושלים החליטו לקדם חוברת קופונים למימוש בעסקים באזור התעשייה גבעת שאול. החוברת תופץ לאלפי העובדים המועסקים באזור, כאשר המטרה העיקרית היא לעודד אותם לערוך קניות באזור ובכך לחזק את העסקים השונים. 


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מעיריית ירושלים נמסר כי "בשנים האחרונות נמצא אזור התעשייה בגבעת שאול בתנופת פיתוח גדולה, הכוללת בין השאר עבודות תשתית לרכבת הקלה. עבודות אלו משפיעות על ציבור העסקים באזור. עיריית ירושלים נמצאת בשיח מתמיד עם בתי העסק באזור, ומקדמת בימים אלו חוברת קופונים למימוש בעסקים, אשר תופץ לאלפי העובדים המועסקים באזור. מטרת החוברת היא לעודד את ציבור המועסקים באזור גבעת שאול לערוך קניות באזור ובדרך זו לחזק את העסקים המקומיים השונים". 

"החוברת תכלול מגוון עסקים הפועלים באזור גבעת שאול כמו בתחום המזון, האלקטרוניקה, הביגוד, האופטיקה, מכון פילאטיס ועוד. בעלי העסקים שהיו מעוניינים להצטרף לחוברת הקופונים הגישו השתתפות באמצעות פניה למינהלת עסקים – אזור מערב העיר, האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים, מציינים בעיריית ירושלים.

ראש העיר משה ליאון מסר: "חוברת הקופונים נועדה לעזור לבעלי העסקים הפועלים באזור גבעת שאול, שבשל עבודות הפיתוח המואצות באזורם, הם חווים ירידה בפדיון עסקיהם. כולי תקווה כי המהלך אותו מקדם האגף לקידום עסקים בעירייה, יעורר את ציבור המועסקים בגבעת שאול לערוך את קניותיו באזור גבעת שאול ובכך לסייע לעסקים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר