המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

מקרה חריג נוסף של מחלת קורונה: בת 14 פונתה לשערי צדק במצב קשה

ללא מחלות רקע אבל גם ללא חיסון: הנערה הובהלה אתמול לשערי צדק כשהיא סובלת מאי ספיקת ריאה בשל הידבקות בנגיף הקורונה - "מקרה שני בעשרה ימים של תחלואה נשימתית קשה שעד כה ראינו רק במבוגרים"

פורסם בתאריך: 31.8.21 11:43

מקרה חריג נוסף של מחלת קורונה קשה בלא מחוסנים: נערה בת 14, לא מחוסנת ואינה סובלת ממחלות רקע, פונתה אתמול בבוקר, שני, אל מרכז הרפואי שערי צדק בירושלים לאחר החמרה במצבה הבריאותי בשל מחלת קורונה קשה. הנערה מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים עם מחלה ריאתית קשה ואי ספיקה ריאתית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ד"ר ג'אק בראון, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי שערי צדק, מציין כי ״הנערה מטופלת במתן תרופות המותאמת למחלת קורונה קשה ונתמכת נשימתית. תמונת הריאות מעידה על אי ספיקה ריאתית אקוטית. אנו מרכזים את מרב המאמצים לייצוב הנשימה וממשיכים במעקב רציף ומתמשך אחר ההתפתחויות ולמנוע הידרדרות מהירה נוספת״.

״מפרוץ המגפה ראינו מעט מאוד מקרים של תחלואה נשימתית משמעותית בילדים", מוסיפה ד״ר משכית בר מאיר, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים במרכז הרפואי שערי צדק. "זהו מקרה שני בעשרה ימים של תחלואה נשימתית קשה שעד כה ראינו רק במבוגרים, עם צורך בהנשמה לא חודרנית, בנערים בריאים ללא מחלות רקע כאשר בשני המקרים, אינם מחוסנים״.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר