אוטובוס אגד (צילום: עופר וקנין)
(צילום: עופר וקנין)

הערב, צאת יום הכיפורים בירושלים: ההיערכות המיוחדת של התחבורה הציבורית

במהלך הלילה ייצאו מרוממה מאות אוטובוסים ישירים לערים שונות ברחבי הארץ. רחובות ירמיהו, שפע חיים ואוהל יהושע ייחסמו לתנועת כלי רכב. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 16.9.21 19:30

מאות אוטובוסים ייצאו הערב, חמישי, צאת יום הכיפורים, מאזור רוממה לערים שונות ברחבי הארץ. מדובר על התגייסות מיוחדת של משרד התחבורה, עיריית ירושלים באמצעות צוות תוכנית אב לתחבורה, משטרת ירושלים ומפעילי קווי התחבורה הציבורית, במה שכבר הפך למסורת ארוכת שנים בצאת יום הכיפורים.

על פי התוכנית, החל משעתיים לאחר צאת הצום, בסביבות השעה 21:00, ועד לשעה 1:00 אחר חצות, יעמדו לשירות הנוסעים מאות אוטובוסים הצפויים לפעול בשיטת מוקדי יציאה שיסיעו את המבקרים בירושלים במהירות ליעדים שונים בכל רחבי הארץ.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הקווים כוללים את קווי אגד לבני ברק, אשדוד, נתניה, רחובות, פתח תקוה, בית שמש, ערד וקרית גת, כמו גם קווי נתיב אקספרס לצפון.

יצוין כי בשעות הפעלת מוקדי היציאה של התחבורה הציבורית (בין 21:00 ל-1:00) לא תהיה כניסה לרכב הפרטי לאזור הרחובות שפע חיים, אוהל יהושע וירמיהו. מידע ופרטים נוספים ניתן לקבל במוקד 8787*.

מעיריית ירושלים נמסר כי "משרד התחבורה ועיריית ירושלים באמצעות צוות תוכנית אב לתחבורה, בשיתוף עם משטרת ישראל ומפעילי התחבורה הציבורית נערכים למבצע חגים מיוחד לקראת יום הכיפורים וחגי תשרי ובייחוד בקווים המגיעים לכותל המערבי. כידוע, במסגרת שיפור השירות כבר התחילו קווי הכותל, 3,2,1 להעניק שירות לציבור גם במשך כל שעות הלילה. בימי החג צפויים לפעול מערך קווים ישירים מהשכונות ליעדים בינעירוניים".

עוד נמסר מהעירייה: "כמסורת של מוקדי היציאה, במוצאי יום כיפור ושמחת תורה יגוייסו מאות אוטובוסים, הצפויים לפעול בשיטת מוקדי יציאה שיסיעו את המבקרים במהירות ליעדים בכל רחבי הארץ".

יצוין כי בצאת יום הכיפורים, חמישי, לא יפעלו קווי רכבת ישראל מירושלים ואליה (ובכלל ברחבי הארץ למעט קווים בודדים) כך שהביקוש לאוטובוסים צפוי להיות גדול.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר