זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הלילה – תאונה קטלנית סמוך למחלף שורש בכביש 1: רוכב אופנוע נהרג

רוכב אופנוע כבן 20 נהרג הלילה בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה בכביש 1 סמוך למחלף נווה אילן. חובש באיחוד הצלה: "מדובר בתאונה מזעזעת"

פורסם בתאריך: 19.9.21 07:20

רוכב אופנוע כבן 20 נהרג בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה הלילה, שבין מוצ"ש לראשון, בכביש 1 סמוך למחלף שורש. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה החלו בחקירת נסיבות התאונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ממשטרת מחוז ירושלים דווח כי "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים עצמית של רוכב אופנוע בכביש 1 לכיוון מזרח סמוך למחלף שורש. צוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הרוכב".

ממד"א מחוז ירושלים דווח כי "בשעה 04:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רוכב אופנוע שהחליק בכביש 1. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על צעיר בשנות העשרים ללא סימני חיים וקבעו את מותו".

חובש מד"א אליהו ארנטרוי סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו אופנוע מפורק ובמרחק ממנו שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

מאיר אקער קמב״ץ ירושלים בזק"א, שטיפל בזירה: "מדובר ברוכב אופנוע כבן 20, שככל הנראה איבד שליטה והתנגש במעקה הבטיחות. כשהגענו למקום ראינו את הרוכב שוכב בשול הכביש מעבר למעקה הבטיחות כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. פראמדיק מד״א אישר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות ירושלים טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

מאיר פרידמן חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגענו למקום נתקלנו בצעיר שוכב ללא הכרה במרחק של כ-20 מטרים מהאופנוע. לדברי עוברי אורח הוא החליק כשרכב על האופנוע ובעקבות כך סבל מפגיעה רב מערכתית. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר