זירת האירוע בפסגת זאב (צילום: דוברות זק"א)
זירת האירוע בפסגת זאב (צילום: דוברות זק"א)

זמן רב אחרי מותם: גופותיהם של 3 מבוגרים עריריים נמצאו בירושלים

שלושה אירועים קשים בהם נמצאו אנשים עריריים וגלמודים מוטלים בבתים זמן רב לאחר מותם; אישה כבת 87 נמצאה מתה בביתה במבשרת ציון, גבר כבן 60 נמצא מת בביתו ברמות, וגופתו של גבר כבן 77 נמצאה בפסגת זאב

פורסם בתאריך: 3.10.21 20:04

התופעה המזעזעת של מבוגרים עריריים שגופתם נמצאת זמן רב לאחר מותם נמשכת: אישה כבת 87 נמצאה לפני יומיים מתה בביתה במבשרת ציון, גבר כבן 60 נמצא אתמול (מוצאי שבת) מת בביתו ברמות, וגופתו של גבר כבן 77 נמצאה היום בפסגת זאב.

מזק"א ירושלים נמסר כי "ביום שישי, סמוך לשעה 10:00, התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון בשדרות החושן במבשרת ציון. במוצאי שבת, סמוך לשעה 20:00, התקבל דיווח על גופה שנמצאה במצב ריקבון בשכונת רמות. והיום, סמוך לשעה 13:30, התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב יצחק טוניק בשכונת פסגת זאב".

מדובר זק״א מוטי בוקצ׳ין נמסר: ״במבשרת ציון נמצאה גופת אישה כבת 87, ניצולת שואה. לדברי השכנים, בעקבות ריח חריף שדלף מהדירה הזעיקו את המשטרה והכיבוי, לאחר שפרצו את הדלת נמצאה המנוחה מוטלת בביתה במצב של איבוד צלם אנוש, זמן רב לאחר מותה.

"אמש, מוצאי שבת, טיפלנו באירוע נוסף וכואב בשכונת רמות בירושלים. גבר כבן 60 גלמוד שגר לבדו נמצא מוטל בביתו מספר ימים לאחר מותו, גופתו התגלתה בעקבות ריח חריף שדלף מהדירה והציק לשכנים שהזעיקו את המשטרה והכיבוי וכך מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב ריקבון".

צבי יורוביץ, מתנדב זק״א שטיפל באירוע שהתרחש בפסגת זאב, סיפר: ״מדובר בגבר בן 77 שהיה גר לבדו בחדר במתחם דיור מוגן ציבורי, לדברי שכניו ראו אותו פעם האחרונה לפני מספר ימים והיום בעקבות הריח נוראי הזעיקו את המשטרה ואת מד״א, כשהגענו למקום מצאנו את המנוח מוטל בחדר ללא רוח חיים במצב ריקבון קשה. מתנדבי זק״א צוות ירושלים טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

״שלושה מקרים קשים של אנשים עריריים שנמצאו מוטלים בביתם ללא רוח חיים במצב קשה מאוד ואותרו אך ורק בגלל הריח הנורא שפשט מהדירה והציק לשכנים", מספרים בזק"א ומדגישים כי "זהו מוות מחריד ומיותר שדקה של תשומת לב יכלה למנוע. אנא שימו לב לשכנים העריריים והגלמודים, הצילו את חייהם!".

יצוין כי נסיבות האירועים נחקרות על ידי המשטרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בני לנדק

    הבקשה הזאת, לשים לב לעריריים, נופלת על אוזניים אטומות של הציבור הישראלי האטום. פעם היה איכפת לאנשים, היום חושביםרק על עצמם. בכביש, בסופר, בכל מקום, חוסר התחשבות מוחלט.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר