התקרה בביאליק (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)
התקרה בביאליק בבית שמש (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

סדקים בקומות ונפילת תקרה: דיירים פונו מבניין בבית שמש עקב חשש לקריסה

בעקבות דיווח על נפילת תקרה ולאחר התייעצות עם מהנדס העירייה, בניין בן שלוש קומות ברחוב ביאליק בבית שמש פונה מדייריו על ידי כוחות משטרה וצוותי כיבוי מחשש לקריסה. עיריית בית שמש: "העירייה תספק סיוע לדיירי המקום ככל שיצטרך"

פורסם בתאריך: 4.10.21 11:54

אחרי המקרים בחולון, רמת גן ובני ברק – תופעת קריסת הבניינים נמשכת. כוחות הביטחון וההצלה הוזעקו היום, שני, לרחוב ביאליק בעיר בית שמש בעקבות דיווח על סדקים ונפילת תקרה בבניין מגורים בן שלוש קומות. לאחר סריקה שנערכה במקום, צוותי הכבאות ומהנדס העיר הורו על פינוי מיידי של כל דיירי הבניין.

מכבאות והצלה מחוז ירושלים נמסר: "הבוקר, בשעה 9:30, התקבל דיווח מדיירי בניין על נפילה של חלק מבניין מגורים בן שלוש קומות ברחוב ביאליק 6 בעיר בית שמש. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום, ערכו סריקה בעקבותיה החליטו על פינוי מיידי של כל דיירי הבניין עד לבדיקה מקצועית של גורם מהעירייה".

עוד נמסר כי "גורמי משטרה ועירייה, שהוזעקו למקום, סייעו בפינוי התושבים ובמקביל קיימו הערכת מצב בשטח בעקבותיה הוכרזה סכנת קריסה. הגורמים הורו על פינוי מיידי והרחקת תושבים".


הכוחות במקום (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

הכוחות במקום (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)


ממשטרת ירושלים נמסר כי "כוחות משטרה הוזעקו בשעה האחרונה אל בניין מגורים בן 3 קומות בעיר בית שמש, זאת בעקבות דיווח על סדקים וחלקי תקרה קטנים שנפלו בבניין. לאחר הערכת מצב ראשונית שנערכה במשטרה, הוחלט בשלב זה על פינוי הדיירים. כוחות המשטרה במקום החלו בסיוע פינוי דיירי הבניין יחד עם כבאות והצלה, זאת עד לסיום בדיקת גורמי המקצוע וחוות דעת של מהנדס העירייה".

מעיריית בית שמש נמסר: "עם קבלת ההודעה על נפילת התקרה בבניין ברחוב ביאליק, הגיעו לבניין מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, מנהל אגף בטחון צחי אלימלך ונציג אגף ההנדסה. במקום זוהתה נפילת טיח וברגעים אלו הבניין מפונה. אין נפגעים במקום וגורמי המקצוע ממשיכים בבדיקת הבניין".

בעירייה מציינים ומדגישים כי "העייריה מלווה את המשפחות על ידי כלל המערכות העירוניות ותספק סיוע לדיירי המקום ככל שיצטרך".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר