שיירת הליווי של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל (צילום: דוברות המשטרה)
שיירת הליווי של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל (צילום: דוברות המשטרה)

כעת – חסימות הכבישים בשל סיום ביקורה של קנצלרית גרמניה

בשעה זאת מסיימת הקנצרלית אנגלה מרקל את ביקורה בירושלים. בשל מעבר השיירה של הקנצלרית ייסגרו לזמנים קצובים צירים שונים בתוך העיר וכך גם כביש מספר 1

פורסם בתאריך: 9.10.21 16:30

עדכון אחרון: 11.10.21 09:54

***עדכון, יום שני, 9:50***

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל מסיימת היום, שני, את ביקורה בישראל. החל מהשעה 10:00 ייסגרו לתנועה צירים שונים בתוך העיר, זאת בהתאם למסלול הנסיעה של הקנצלרית מרקל מהמלון בו שהתה ועד לנתב"ג דרך היציאה מהעיר וכביש 1.

במשטרת ירושלים ערוכים בצירים המרכזיים לסגירת הכבישים ומציינים כי הם ייפתחו מיד עם מעבר השיירה של הקנצלרית.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל סיימה את היערכותה לאבטח את התנועה במהלך הביקור הממלכתי של קנצלרית גרמניה. מאות שוטרים נפרסו בצירי התנועה בכביש מספר 1 ובתוך העיר ירושלים על מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה במרקם החיים התקין בעיר".


שיירת הליווי של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


חסימות כביש בירושלים במהלך ביקורה של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


כזכור, כפי שפורסם ביום שבת ב"כל העיר", רגע לפני שהיא מסיימת קדנציה בת 16 שנים כקנצלרית גרמניה, תגיע הערב, מוצ"ש (9.10) אנגלה מרקל לביקור בישראל. במסגרת הביקור תיפגש הקנצלרית מרקל את ראש הממשלה נפתלי בנט, את הנשיא יצחק הרצוג, עם שר החוץ יאיר לפיד וצפוי לה גם ביקור ביד ושם. כמו כן, הקנצלרית מרקל תשתתף בישיבת ממשלה חגיגית ביום ראשון בבוקר.

בשל הביקור, צפויים צירים שונים בירושלים ובדרך אליה להיסגר לסירוגין, זאת בהתאם לתנועת המשלחת של הקנצלרית. בין הצירים שייסגרו – כביש 1, הכניסה לעיר, קריית הממשלה, הדרך ליד ושם ועוד. כמו כן, במהלך הביקור כולו (מוצ"ש עד שני) צפויים סגירות מרובות ברחוב המלך דוד.

כחלק מהיערכות המשטרתית הרחבה, החל מיום שבת בערב יתפרסו עשרות שוטרים בצירים המרכזיים על מנת לאבטח ולהכווין את התנועה במהלך הביקור – בכביש מספר 1 ובתוך העיר.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "במהלך הביקור, החל ממוצ"ש ועד ליום שני בשעות הבוקר, ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לירושלים ובתוך העיר לפרקי זמן קצרים ונקודתיים".

לוח הזמנים המוערך לסגירות הצירים:

כביש 1:
– במוצ"ש, 9.10, עם נחיתת קנצלרית גרמניה בישראל (בסביבות השעה 22:00) צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסירוגין כביש מספר 1 לכיוון ירושלים ממחלף גנות ועד למחלף סחרוב.
– תיחסם הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן, והתנועה תופנה לכביש 444 וכביש 443.
– תיחסם הגישה לכביש 1 מכביש 431 במחלף ענבה.
– כמו כן, החל מהשעה 20:30 לא תתאפשר תנועת כלי רכב כבדים על כביש 1.


חסימות כבישים בירושלים (צילומים: דוברות המשטרה)

חסימות כבישים בירושלים (צילומים: דוברות המשטרה)


ביום שני, 11.10, בבוקר לקראת סיום הביקור ועזיבתה של קנצלרית גרמניה, צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסירוגין כביש מספר 1 לכיוון נתב"ג, ממחלף סחרוב ועד למחלף גנות. כמו כן, תיחסם הגישה לכלי רכב מכביש מספר 6 לכביש מספר 1 במחלף נשרים והתנועה תופנה לכביש 431 וכביש 44.

במשטרה מדגישים כי "בשל עומסי התנועה הצפויים בצירים המובילים לכביש 1, ועל אף שמדובר בסגירה לזמן קצר יחסית, מומלץ לציבור הנהגים להימנע מהגעה לאזורים אלו בטווח זמנים זה ולהשתמש בצירים חלופיים. התנועה תתאפשר לציבור משתמשי הדרך באופן מלא בכביש מספר 443".

צירים בתוך ירושלים:
ייתכנו שיבושי תנועה נקודתיים וקצרים בזמן במספר צירים בתוך העיר במועדים הבאים: במוצ״ש בשעות הלילה, ביום ראשון בשעות הצהריים וביום שני בשעות הבוקר, הכל בהתאם למהלך הביקור.

רח׳ דוד המלך יחסם לפרקי זמן משמעותיים במהלך הביקור בקטע שבין צומת פלומר לאמיל בוטה.

"מומלץ להתעדכן באפליקציות הניווט בדבר שיבושים ועומסי התנועה", מסכמים במשטרה. "אנו קוראים לציבור להישמע להוראות השוטרים ולהתעדכן בדבר שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110 או בערוצי הניו מדיה של משטרת ישראל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. RealityCheck

    שבנט ישאל אותה למה היא נותנת 3 מילון אורו לפלסטאנעעם במזרח ירושלים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר