עצור, אזיקים, מעצר - צילום מתוך ויקפדיה (קרדיט שמופיע - צילמתי)
(צילום: מתוך ויקיפדיה)

האלימות בחברה הערבית: 3 תושבי אבו גוש נעצרו בחשד לחטיפה ותקיפה

שלושה תושבי אבו גוש חשודים כי חטפו ותקפו פלסטיני לאחר שחשדו בו כי גנב להם נשק שהוחזק בניגוד לחוק. לאחר שהמשטרה עצרה את שלושת החשודים ובתום חקירתם, היום צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום

פורסם בתאריך: 10.10.21 11:44

המאבק באלימות בחברה הערבית: הפרקליטות צפויה להגיש היום, ראשון, כתב אישום נגד שלושה חשודים, תושבי אבו גוש, שחטפו פלסטיני, תקפו אותו ותלו אותו, לאחר שחשדו בו כי גנב מהם נשק שהחזיקו בניגוד לחוק.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתחילת החודש שעבר, התלונן במשטרה פלסטיני על כך שנחטף מספר שבועות קודם לתלונה באבו גוש, שם הוחזק על ידי תושבי המקום למשך מספר שעות בניגוד לרצונו. מחקירת היחידה ללחימה בפשיעה ציון שבמחוז ירושלים, עלה כי הרקע למעשה נבע מכך שהחשודים חשדו במתלונן כמי שגנב להם נשק. על פי החשד, השלושה חטפו את הקורבן, תלו אותו, תקפו אותו, וגרמו לו לחבלות. במקביל דרשו כופר מבני משפחתו של הקורבן בסכום של כ-50 אלף שקלים בתמורה לשחרורו ודרשו מהקורבן להחזיר להם את נשקם. המתלונן הוחזק על ידם בכוח ובניגוד לרצונו למשך מספר שעות עד ששוחרר".

עוד נמסר כי "במסגרת החקירה אותרו שלושת החשודים במעשה, תושבי אבו גוש בשנות השלושים לחייהם, שנעצרו על ידי המשטרה. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט לטובת החקירה במשטרה. בימים האחרונים הושלמה החקירה במשטרה וגובשה נגד השלושה תשתית ראייתית. לאחר שביום חמישי האחרון הוגשה בבית המשפט הצהרת תובע, היום צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש כתב אישום נגד שלושת החשודים במעשה".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק באלימות החמורה ובעבירות הנשק בישובי החברה הערבית, הכל למען שלום הציבור ובטחונו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר