זירת התאונה (צילום: איחוד הצלה)
זירת התאונה (צילום: איחוד הצלה)

לפני זמן קצר – תאונת דרכים במלחה: גבר ואישה נפצעו ופונו לבית החולים

גבר ואישה נפצעו בינוני בתאונת דרכים בין שני כלי רכב שהתרחשה היום, חמישי, ברחוב דרך דוד בנבנישתי במלחה. צוותי ההצלה העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו לבית החולים

פורסם בתאריך: 14.10.21 12:44

צוותי הרפואה הוזעקו לפני זמן קצר, חמישי, לרחוב דרך דוד בנבנישתי בשכונת מלחה בעקבות תאונת דרכים בין שני כלי רכב. הצוותים העניקו סיוע ראשוני לגבר ואשה, בשנות ה-50 לחייהם, שנפצעו בינוני כתוצאה מהתאונה ופונו להמשך טיפול בבית החולים.


ממד"א ירושלים נמסר כי "בשעה 12:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בדרך יצחק מודעי בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק שני פצועים במצב בינוני – גבר כבן 40 עם חבלות גפיים ואגן ובת 67 עם חבלות בטן וגפיים".

מאיחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר ואשה, בגילאי ה-50, שנפצעו בינוני כתוצאה מתאונה ברחוב דרך דוד בנבנישתי בירושלים".

יוני אלזרע, חובש איחוד הצלה שהעניק להם סיוע ראשוני, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו בזירה לגבר ואשה שנפצעו באורח בינוני, הם פונו למרכז הרפואי שערי צדק".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. רן א.

    אודה אם תפרטו איך קרה התאונה!! הודעתי כמה פעמים לערייה 106, עם תמונות, כי לא מסומנים על הכביש המסלולים, כאשר מצטרפים 3 מסלולים רק לשני מסלולים , ובגלל שהחיבור לא מסומן, יש סכנה גדולה להתנגשויות. גם באותו הצומת כאשר באים ממיזרח למערב יש שני רמזורים במרחק של כ 20 מטר שלא מסונכרנים ואז גם גורמים לטעויות לנהגים

  2. דן

    מצטרף להודעות קודמות, לא פעם ראשונה שיש שם תאונה והמקום הוא פוטנציאל לתאונות קשות. להתעורר ולטפל לפני שיהיה מחיר יותדןר כבד.

  3. גר באזור

    מצטרף לתגובות צומת מסוכנת ,איך כניסה לבגין דרום מנתיב אחד באורך 15 מטר .יציאה מבגין דרום לכיוון מלחה ירידה תלולה ללא שדה ראיה ,פניה לכיוון תחנת דלק שבאים מבגין דרום בשיא המהירות לאט תוך שניה ולפנות ימינה והממשיכים ישר לא מזהים בדיוק איפה הכניסה להמשך בגין או כניסה לאצטדיון.זוועה.צריך שינוי,קודם לכל לקחת את הצומת מכיוון תלפיות 20 מטר לפני ויש מקום.מכיוון בגין דרום צריכה להיות כניסה לאצטדיון ישירות ואז לא תהיה פניה ויהיה יותר מקום והפניה לכיוון בתחנת דלק גם 20 מטר לפני ויש מקום.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר