השריפה בבניין ספיר (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)
השריפה בבניין ספיר (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

גבעת שאול: שריפה פרצה בבניין ספיר

שריפה פרצה בבניין ספיר ברחוב בית הדפוס שבשכונת גבעת שאול. חמישה צוותי כיבוי שהוזעקו למקום החלו בפעולות כיבוי. כל דיירי הבניין פונו. כבאות והצלה: "פיצוצים נשמעים בחלל השריפה כתוצאה ממגע האש עם חומרים דליקים"

פורסם בתאריך: 18.10.21 15:23

חמישה צוותי כבאות והצלה מחוז ירושלים הוזעקו לשכונת גבעת שאול בעקבות שריפה שפרצה בבניין ספיר ברחוב בית הדפוס. כל דיירי הבניין פונו.



מכבאות והצלה לישראל ן מחוז ירושלים נמסר כי "בשעה 14:15 נתקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפה שפרצה במרכז ספיר ברחוב בית הדפוס 30, שכונת גבעת שאול. כוחות כבאות והצלה שהוזנקו למקום גילו שריפה בקומה השניה בבניין בן ארבע קומות, אשר כתוצאה ממנה גם התפזר עשן בכל המבנה. חמישה צוותים פועלים במקום בשעה זו בסיוע מנוף. טרם הושגה שליטה באש".

עוד נמסר כי "פיצוצים נשמעים בחלל השריפה כתוצאה ממגע האש עם חומרים דליקים ומסוכנים במקום. כל דיירי הבניין פונו, אך לא נשקפת סכנה לחיי אדם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח שבירת ישראל יקרה לו

    מה משנה השרפה בבנין ספיר. את נושא הבטיחות
    בירושלים זנחו . ממילא ראש העיר נרקומן רק על תוכניות הזויות של קבלנים מקושרים . את תגובתי לבלגן בכבישים ( צומת פת וכנפי נשרים ורחוב פרבשטיין הפקוקים לאחרונה ,
    צינזרו). התקציב לכבאות והצלה לא יועיל ,אם הכבישים חסומים בגלל מגלומניה טוטאלית של ראש עיר הזוי שניבחר בגלל שתושבי העיר לא הבינו
    את גודל הברדק שנוצר באשמתו .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר