זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הבוקר – מזרח ירושלים: בת 16 נפלה מגובה בבניין מגורים ונהרגה

נערה כבת 16 נהרגה הבוקר, שלישי, כתוצאה מנפילה מגג ברחוב אל חרדוב במזרח ירושלים. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות מותה

פורסם בתאריך: 19.10.21 13:14

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות מותה של צעירה בת 16 ממזרח ירושלים, זאת לאחר שדווח כי הבוקר, שלישי, נפלה מגובה בבניין מגורים ברחוב אל חרדוב.



ממשטרת ירושלים נמסר כי "לפני זמן קצר, משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות פציעתה של צעירה, בת 16, במזרח ירושלים, זאת לאחר שדווח כי נפלה מגובה רב וכתוצאה מכך היא פונתה לקבלת טיפול רפואי במצב אנוש. חוקרי המשטרה פועלים במקום והחלו בחקירת נסיבות המקרה".

ממד"א מחוז ירושלים נמסר כי "בשעה 08:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על נערה שנפלה מגובה בבניין מגורים בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותה, תוך כדי פעולות החייאה, לבית חולים הדסה הר הצופים".

חובש בכיר במד"א משה חמד ופראמדיקית מרים שרביט הוסיפו: "הגענו לבניין המגורים ואזרחים הובילו אותנו אל הנערה ששכבה מחוסרת הכרה ועם פגיעות קשות בגופה לאחר שנפלה מגובה. מיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות ועיסויים, הכנסנו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי".

חובש איחוד הצלה מוחמד אבו סנינה מסר: "כשהגענו למקום נמסר לנו כי היא נפלה מהגג ובעקבות כך נפצעה אנושות. למרבה הצער נקבע מותה במרכז הרפואי הדסה הר הצופים עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר