דירה חדשה של ארגון שלוה (צילום: טל מזרחי)
דירה חדשה של ארגון שלוה (צילום: טל מזרחי)

מערך הדיור בקהילה של ארגון שלוה מתרחב: דירה חדשה נפתחה השבוע בשכונת רמת שרת

בשלישי האחרון התקיים טקס בו נקבעה מזוזה ונפתחה דירה חדשה שמצטרפת למערך הדיור בקהילה של ארגון שלוה, בשכונת רמת שרת בעיר. נשיא ומייסד ארגון שלוה: "מערך הדיור של שלוה הולך וגדל בזכות עשייה של אנשים רבים"

פורסם בתאריך: 21.10.21 14:05

ביום שלישי, ה-19.10, נערך בשכונת רמת שרת טקס מרגש במיוחד בו נחנכה הדירה החדשה של ארגון שלוה. בדירה מתגוררות בוגרות עם מוגבלויות שלוקחות חלק בתכנית הבוגרים של ארגון שלוה הכוללת תעסוקה, פנאי, הכשרות ודיור.


ל"כל העיר" נמסר כי "בשלישי האחרון התקיים טקס מרגש בו נקבעה מזוזה ונפתחה דירה חדשה שמצטרפת למערך הדיור בקהילה של ארגון שלוה, בשכונת רמת שרת בירושלים. הדירה, בה מתגוררות בוגרות עם מוגבלויות שלוקחות חלק בתכנית הבוגרים של ארגון שלוה הכוללת תעסוקה, פנאי, הכשרות וכאמור דיור, הינה חלק ממערך כולל של דירות לבוגרים עם מוגבלויות שמוכשרים על ידי שלוה לחיים עצמאיים".

עוד נמסר כי "בטקס נכחו נשיא ומייסד ארגון שלוה קלמן סמואלס, מנכ"ל שלוה עו"ד יוחנן סמואלס, מנהל תכניות הבוגרים מלאכי בעדני, מנהל מערך הדיור בקהילה חיים טובול, וכן משפחות הדיירות".

נשיא ומייסד ארגון שלוה קלמן סמואלס: "זו זכות להיות פה היום. מערך הדיור של שלוה הולך וגדל בזכות עשייה של אנשים רבים ואמונה של השותפים שלנו במשרד הרווחה ובביטוח הלאומי ובזכות העזרה שלהם. אנו מודים ומתרגשים לראות את הדירה הזו שהיא, כמו כל שאר התכניות בשלוה, נועדה לעשות שינוי בחברה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר