הדירה של הזוג, לפני ואחרי (צילום: מרכז שירות עמידר ירושלים)
הדירה של הזוג, לפני ואחרי (צילום: מרכז שירות עמידר ירושלים)

לאחר שנשרפה כליל: חברת עמידר שיפצה דירה בשכונת פת השייכת לזוג קשישים  

לפני כשלושה חודשים נשרפה דירתם של חולה סרטן ורעייתו הנכה משכונת פת. תוך מספר שבועות התגייסה חברת עמידר לעזרתם של בני הזוג, ושיפצה להם את הבית מהיסוד

פורסם בתאריך: 26.10.21 12:37

חברת עמידר השלימה לאחרונה שיפוץ דירה של משפחה המתגוררת בבית השייך לדיור הציבורי ברחוב ברל לוקר שבשכונת פת, שנשרף כליל בחודש יולי. בבית מתגוררים אב המשפחה החולה בסרטן, רעייתו המרותקת לכיסא גלגלים, שניהם בני 70, ובנם בן ה-36. 

ל"כל העיר" נמסר כי "לפני כשלושה חודשים יצאו בני המשפחה לחגוג את יום הולדתה של האם. כמה דקות לאחר מכן, קיבלו טלפון בהול לחזור הביתה מאחר וביתם עלה באש". 

יש לציין כי מדובר בדירת 3 חדרים (73 מ"ר) שנרכשה על ידי חברת עמידר במיוחד עבור המשפחה בשנת 2011 עקב הנכות של האם.

י. בנם הקטן של הזוג מספר כי בשריפה המשפחה איבדה את כל רכושה. "התקשרנו מיד למחלקת הרווחה של העירייה, שלא נתנה לנו מענה במציאת דירה חלופית. למעשה, עד היום לא התקשרו לשאול אם ההורים נכנסו לדירה ולא דיברו איתנו. לאחר השריפה, הוריי היו אצלי 4 ימים עד שהעירייה הייתה מוכנה להעבירם למלון בירושלים. אישרו להם להישאר במלון רק יומיים ואז הגיעו מאבטחים להוציא אותם".

סגן מנהל מרכז השירות של עמידר בעיר ירושלים, אלון דגני, ציין כי "מיד כאשר נודע לנו אודות המקרה המצער של שריפת דירת המשפחה כליל – פעלנו במהירות מרבית לשיפוץ מקיף במקום, תוך מתן מענה מגורים חלופי למשפחה לתקופת העבודות. מרכז השירות של עמידר בבירה ימשיך לפועל במרץ למען דיירי הדיור הציבורי ומקבלי הסיוע בשכר דירה. בהזדמנות זאת אאחל למשפחה התחלה טובה ומבורכת בדירתם המחודשת".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר