כבאית (צילום: Ori-מתוך ויקפדיה)
(צילום: Ori-מתוך ויקפדיה)

סמוך למעבר עופר – חשד לדליפת חומר מסוכן ממשאית

נהג משאית שהגיע למעבר עופר דיווח למפקד במקום ודיווח על צריבה בעיניים וקשיי נשימה. בשל חשד לדליפת חומרים מסוכנים נסגרה הזירה, הוזעקה יחידת חומרים מסוכנים של כבאות והצלה, וכמו כן נסגר כביש 443. הכביש נפתח לתנועה, אולם במקום שוררים עדיין עומסי תנועה

פורסם בתאריך: 28.10.21 13:39

עומסי תנועה נרשמים בשעה זאת באזור מחנה עופר – בכביש 443 לשני הכיוונים ובכביש 436 לכיוון גבעת זאב – הסיבה: חשד לדליפת חומר מסוכן ממשאית ישראלית שהגיעה למעבר עופר.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בשעה האחרונה פעלו כוחות המשטרה ומג״ב פעלו בסמוך למעבר עופר, זאת בעקבות חשד לדליפת חומר מסוכן ממשאית ישראלית שהגיעה למעבר. האירוע החל כשנהג המשאית ניגש למפקד המעבר ודיווח על צריבה וקושי בנשימה לצד ריח חריג בתוך המשאית. בעקבות המקרה פונה נהג המשאית במצב קל (עפ״י גורמי הרפואה) לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הר הצופים".

יש לציין כי הכוחות בזירת האירוע פעלו באופן מיידי, סגרו את הזירה והזעיקו את שירותי כבאות והצלה וכוחות נוספים לטיפול בחומרים מסוכנים. "לפני זמן קצר הטיפול של גורמי המקצוע הסתיים ולא נשקפת כל סכנה לציבור", נמסר מהמשטרה.

בעקבות אירוע הדליפה, הוחלט לסגור לתנועה את כביש 443 לשני הכיוונים, כמו כן נסגר לתנועה הכביש שמחבר בין מחנה עופר לגבעת זאב. במשטרה מדגישים כי שני הכבישים פתוחים כעת לתנועה, אולם עדיין קיימים עומסי תנועה ומומלץ עד כמה שניתן לנסוע בדרכים חלופיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר