עצור, אזיקים, ממצאי משטרה עבירות מין צילום דוברות המשטרה, מתוך ויקיפדיה
הממצאים שתפסה המשטרה, אילוסטרציה עציר (צילומים: דוברות המשטרה, מתוך ויקיפדיה)

עבירות מין בעשרות קטינות: כתב אישום יוגש נגד אליהו יאן, תושב ירושלים

יאן, בן 27, מואשם בביצוע מעשים מגונים, לרבות מעשי אינוס באינטרנט, בעשרות קטינות. היום, שני, צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 1.11.21 08:45

פרקליטות מחוז ירושלים תגיש היום, ראשון (1.11) כתב אישום נגד אליהו יאן, בן 27, מירושלים, אשר מואשם בביצוע עבירות מין, מעשים מגונים, מעשי אינוס באינטרנט בעשרות קטינות ברחבי הארץ.

כתב האישום מוגש לאחר שמשטרת ירושלים השלימה את חקירת האירועים. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", יאן נעצר לפני כשלושה שבועות, בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה על ידי אמא של קטינה מאזור הדרום לפני מספר שבועות. יצוין כי עם מעצרו של יאן, פרסמה המשטרה את זהותו וזאת כדי לעודד נערות נוספות שנפלו קורבן למעשיו.


ממשטרת ירושלים נמסר כי "ראשית החקירה המשטרתית, עם קבלת תלונה במשטרה על ידי אמא של קטינה בת 14 מאזור הדרום לפני מספר שבועות, על כך שאדם ביקש ממנה תמונות אינטימיות שלה ברשת החברתית. מהחקירה עלה כי לאחר שהקטינה שלחה לו תמונות בעלות אופי מיני, החל החשוד לדרוש שתבצע בעצמה מעשים מגונים, תוך שהוא סוחט אותה באיומים שאם לא תעשה כן, יפרסם את תמונותיה ברשת החברתית".

"בפעולות חקירה מגוונות שביצעו חוקרי תחנת שפט במשטרת מחוז ירושלים, הצליחו החוקרים לאתר את זהות החשוד במעשה", מוסיפים במשטרה. "החשוד נעצר בתאריך 10.10.2021. מוקדם יותר החודש פרסמה המשטרה את זהותו לציבור בכדי לעודד מתלוננות נוספות שנפלו קורבן לעבירות המין שביצע החשוד להגיע למשטרה ולהגיש בתלונה".



כאמור, פרסום זהותו של יאן סייע לחוקרים ותלונות נוספות התקבלו במשטרה. בנוסף, החוקרים ביצעו מגוון פעולות חקירה באמצועתם אותו עשרות מקרים של קטינות מרחבי הארץ שנפלו קורבן למעשיו. "חוקרי המשטרה פעלו בשבועות האחרונים לאסוף ראיות כנגד החשוד בגין עבירות מין", מדגישים במשטרה, "החל מהטרדה מינית וכלה בעבירות אינוס ומעשה מגונה, כל אלו במרשתת ותוך כדי תחבולה כשהחשוד מציג עצמו כבן גילן של הקורבנות. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת והיום צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום".

פקד דוד כהן, קצין חקירות תחנת שפט, מוסיף: "אנו פונים להורים – חשוב לגלות מעורבות וערנות כלפי ילדכם גם במרחב הווירטואלי. יש לשוחח עם הילדים ולחדד להם את הסכנות ברשת וכיצד ניתן להימנע ממקרים דומים. אין לשתף תכנים אינטימיים ואישיים עם זרים וחשוב להטיל ספק בכל גורם זר המבקש ביצוע פעולות אקטיביות וקבלת מידע או חומרים מילדים ברשת החברתית ובכלל. בכל ספק או חשד כי מבוצעת עבירה ברשת כלפי קטינים, ניתן לפנות למוקד המרכז הלאומי להגנה על ילדים ברשת בטלפון – 105 או למוקד 100 של המשטרה".

"משטרת ישראל תמשיך לפעול להגנה על ילדים ובני נוער במרחבי הרשת ובכל מקום אחר", מסכמים במשטרה, "ותחתור למיצוי הדין עם עבריינים שינסו לפגוע בהם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר