הרכב, הנשק והסמים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב, הנשק והסמים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

החזיקה ברכבו סמים ונשק: כתב אישום נגד תושב מזרח ירושלים

המשטרה סיימה חקירת תפיסת נשק וסמים ברכב נטוש בשכונה במזרח ירושלים ואתמול, שני, הוגש נגד החשוד, תושב מזרח ירושלים כבן 26, כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים

פורסם בתאריך: 2.11.21 14:24

במסגרת פעילות מבצעית "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית לחיזוק המשילות וההרתעה, משטרת ישראל סיימה חקירת תפיסת נשק וסמים ברכב נטוש בשכונה במזרח ירושלים. לאחר סיום החקירה, הפרקליטות הגישה נגד החשוד כתב אישום.

במשטרת ירושלים מדווחים כי "בפעילות השיטור העירוני של מחוז ירושלים יחד עם שוטרי תחנת שפט לפני כשבועיים, אותר חשוד שמתעסק עם רכב נטוש הסמוך לגן משחקים בשכונה במזרח ירושלים. כשראה החשוד את השוטרים בשטח, הוא סגר את תא המטען של הרכב בפתאומיות. כשהשוטרים שאלו אותו לפשר מעשיו והתעסקותו עם הרכב, טען כי החביא בתוך הרכב מתנה לאמא שלו. בשלב זה, הוזעק למקום חבלן משטרתי לפתיחת תא המטען שננעל ולבדיקת הרכב. לאחר חיפוש שערכו השוטרים ברכב, אותר אקדח מסוג FN, מחסניות תואמות וכן חומר החשוד כסם מסוגים שונים, שנתפס גם על גופו של החשוד שנעצר".

השוטרים עצרו את החשוד, תושב מזרח ירושלים כבן 26, שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת עד להגשת כתב האישום נגדו.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך כל העת במאבק הנחוש והבלתי מתפשר באמצעי לחימה בלתי חוקיים, ובאלו המחזיקים בהם בניגוד לחוק".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר