אירוע הפרידה משאול ניסים ז"ל בשנה שעברה (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)
אירוע הפרידה משאול ניסים ז"ל בשנה שעברה (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)

"נעים הליכות, צנוע וקשוב" – פרידה עצובה משאול ניסים ז"ל, בעלי 'נעלי שאול' האגדית

ניסים ז"ל, בן 91 במותו, היה מהדמויות המוכרות והאהובות בנחלאות. בשנה שעברה, כשסגר את חנות הנעליים שלו, נערך עבורו אירוע פרידה מרגש ושמו אף הונצח בסמטה פרטית - 'סמטת שאול'. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 2.11.21 18:21

אבל כבד ירד על שכונת נחלאות עם היוודע דבר מותו של ניסים שאול, בעלי חנות הנעליים 'נעלי שאול' שסגרה את שעריה לפני כשנה וחצי.

שאול, בן 91, היה דמות מוכרת ואהובה בשכונת נחלאות. בחודש יוני שעבר, כשהוא סגר את החנות שלו אחרי 60 שנות עבודה, הגיעו עשרות משכניו לפרידה והוקרת תודה. במהלך הפרידה אף נחנכה סמטת ניסים שאול, על שמו, והוא היה נרגש מאוד מהמחווה. מכרים, שכנים ובני משפחה הגיעו לאירוע פרידה והוקרת תודה. שאול, התקשה להסתיר את התרגשותו מהמעמד. יצןין כי אירוע הפרידה/פרישה תועד על ידי עיריית ירושלים, שאף ערכה סרט לכבודו בבימויו של יפתח פאול שושן.

הערב, לאחר היוודע דבר מותו של שאול ניסים ז"ל, מסר יו"ר מינהל לב העיר ד"ר אופיר לנג: "אני רוצה להביע את תנחומיי על לכתו של מוכר הנעליים שאול ניסים. שאול ניהל 60 שנה את חנות הנעליים האגדית ברח' בצלאל הקטן, שהפכה למקום ידוע ולחלק מהנוף ומההווי הירושלמי של מרכז העיר. שאול היה איש שיחה נעים הליכות, צנוע, קשוב ותמיד שמח לסייע. גם בהיותו מעל גיל 90 המשיך להגיע מדי בוקר לחנות, לשרת בחריצות את הלקוחות, לארח שכנים, לטפל בענייני השכונה, לעזור לתושבים ועסקים ולהאכיל באהבה בעלי חיים".

לנג הוסיף וציין כי "לפני כשנה היתה לי הזכות לקדם לכבודו באופן אישי ומתוקף תפקידי במינהל קהילתי לב העיר – ירושלים יחד עם המשפחה והתושבים אירוע מרגש לרגל סגירת חנות הנעליים שלו, ולהוקיר לו תודה על מפעל חייו ותרומתו כעסק שהיווה מקור משיכה לתושבים ומבקרים במרכז העיר. כמחווה לשאול חנכנו במעמד האירוע שלט על שמו בסמטה פרטית, שדאג לתחזק כל השנים".

בסרטון שנערך לכבוד פרישתו החמיאו לו חבריו ושכניו. "זה לא חנות, זה בית, זה מוסד", מסרה אחת משכוניתו. "הוא איש שכולו לב ונשמה וגם סנדלר אמן"; תושב אחר אמר, "הוא כמו אבא שלי, אי אפשר לשכוח בנאדם כזה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. חגית

    אכן איש הליכות. כל נעלי הילדות שלי ושל אחיי ניקנו אצלו. אב שכול. תנצב"ה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר