רח' שמעוני (צילום: Gilabrand at en.wikipedia)
רח' שמעוני (צילום: Gilabrand at en.wikipedia)

בקרוב – רחוב שמעוני ברסקו יהפוך לחד סטרי

שדרוג תשתיות, ריבוד כבישים, תאורה חדשה, ריהוט רחוב - כך ייראה רחוב שמעוני המחודש. גולת הכותרת בעבודות - הפיכת הרחוב לחד סטרי

פורסם בתאריך: 2.11.21 19:47

שדרוג הרחובות בירושלים נמשך, כשבמהלך השבועיים הקרובים צפויות לצאת לדרך עבודות ברחוב שמעוני בשכונת רסקו. תוכנית העבודה שהציגה עיריית ירושלים כוללת שדרות תשתיות, ריבוד הכביש מחדש, התקנת תאורה חדשה וריהוט רחוב – כאשר גולת הכותרת בעבודות הינה הפיכת הרחוב לחד סטרי במקטע שבין צומת התנופה לבית הכנסת ברחוב שמעוני, שם תוקם כיכר. ההשקעה בפרויקט השדרוג עומדת על כ-20 מיליון שקלים.

כידוע, רחוב שמעוני, מהצירים המרכזיים בשכונת רסקו, הוא רחוב צר מאוד והדיירים בו סובלים ממצוקת חניה קשה. על כן, הוחלט על הפיכת הרחוב לחד סטרי. לדברי העירייה, "לאור מצוקת החניה הקשה ברחוב שמעוני, ולאור העובדה כי שדרוג הרחוב במצב של תנועה דו-סיטרית, היה מוריד מקומות חניה רבים, הוחלט כי עבודות השדרוג יכללו הפיכת רחוב שמעוני לרחוב חד-סיטרי, דבר שיאפשר הרחבת המדרכות לטובת בטיחות הולכי הרגל. כיוון הנסיעה יהיה מכיוון רחוב התקופה לכיוון רחוב שמעוני וניות – כאשר מרחוב הרצוג תתאפשר עליה לרחוב שמעוני, ותבוצע כיכר ליד בית הכנסת/ גני הילדים, שתאפשר סיבוב חזרה להרצוג. בתוך כך, החניות על המדרכות יבוטלו ובמקביל, יבוצעו ברחוב חניות תקניות חדשות, תוך שמירה על מספר החניות הקיימות היום".

עם תחילת העבודות ישודרגו התשתיות ברחוב שמעוני: "החלק הראשון לשדרוג הרחוב יכלול עבודות תשתית של חברת החשמל להטמנת קווי החשמל ועבודות של חברת הגיחון לשדרוג תשתיות המים והביוב", מציינים בעירייה. "עם סיום עבודות התשתית, העירייה תיכנס לעבודות השדרוג שייכללו, בין השאר, סלילה וריבוד הכבשים, התקנת מדרכות חדשות, תאורה וריהוט רחוב".

רחוב שמעוני מצטרף לעשרות רחובות אחרים שעברו ו/או עוברים שדרוג בשנה האחרונה. הדיירים ברחוב ייאלצו כעת להתמודד עם העבודות, שמן הסתם גם יכללו חסימת נתיבי תנועה, וברחוב שמעוני הצר עשויים להיווצר עומסי תנועה רבים. בעיריית ירושלים מציינים כי "העבודות יחלו החודש, זאת לאחר הליך שיתוף ציבור ארוך ופורה עם התושבים. תוכנית השדרוג כוללת גם את רחובות התקופה והורקניה, המהווים ציר המשכי, כאשר ההשקעה העירונית בשדרוג עומדת על סך כ- 20 מיליון שקלים".

ראש העיר משה ליאון: "אני שמח על שדרוג רחוב שמעוני, אשר מבוצע לאחר הליך שיתוף ארוך ופורה עם התושבים. שדרוג הרחוב הינו במסגרת עבודות נרחבות לטיפוח ובטיחות המרחב הציבורי, המתקיימות בחלקים נרחבים בעיר. נמשיך לקדם ולבצע עבודות אלו למען רווחת התושבים והמבקרים בעיר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שכחו אותי בחניון

    רק דבר אחד חסר לי בתיאור המלבלב: שביל אופניים. כמו תמיד, דופקים הכל למען עוד מקומות חניה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר