טובה רינגר (צילום: ג'ו לוצ'יאנו)
טובה רינגר (צילום: ג'ו לוצ'יאנו)

בעוד שבועיים בירושלים – מי תיבחר למלכת היופי של ניצולות השואה?

אחרי הפסקה של שנתיים בשל התפרצות הקורונה - תחרות מלכת היופי לניצולות שואה תיערך השנה בירושלים. מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "התחרות השנה תהיה מרשימה וגדולה ביותר, כפי שלא נראתה בישראל ובכלל בעולם כולו"

פורסם בתאריך: 3.11.21 17:00

מי תהיה מלכת היופי של ניצולות השואה לשנת 2021? התשובה לשאלה המעניינת הזו תקבל מענה בעוד שבועיים – ב-16.11.2021, אז תיערך בירושלים התחרות. יש לציין כי התחרות נערכת אחרי הפסקה של שנתיים, זאת בשל התפרצות הקורונה והרצון לשמור על הבריאות. בתחרות האחרונה שנערכה, בשנת 2018, היתה זאת ניצולת השואה מפולין טובה רינגר, כיום בת 99, שזכתה בתואר היוקרתי ונבחרה למלכת היופי של ניצולות השואה. הטקס ייערך במרכז המדיה והכנסים שבמתחם מוזיאון ידידי ישראל.

את הטקס מארגנת ומנהלת עמותת 'יד עזר לחבר' למען ניצולח השואה. שמעון סבג, מנכ"ל העמותה מציין כי "קיום התחרות השנה בירושלים היא עוד דרך שלנו, ב"יד עזר לחבר", לתת לכמה שיותר ניצולי שואה רגעי נחת ואושר בערוב ימיהם. כולי שמח ונרגש לקיים, למרות הכל, אירוע מרגש זה ובהתאם להוראות התו הירוק כיום, במרכז המדיה והכנסים שבמתחם מוזיאון "ידידי ישראל" בירושלים, שאותו תרם עם הרבה אהבה למטרת האירוע, מייסד המוזיאון ד"ר מיק אוונס, שממש לאחרונה גם השיק את בית הארחה לניצולי שואה בירושלים בעלות של כעשרה מיליון שקלים, כשהאירוח המלא שלהם במקום יהיה ללא עלות ובחינם לטובת רווחתם של ניצולי השואה".

מעמותת יד עזר לחבר נמסר כי "לפני מספר ימים החליט הוועד המנהל של העמותה, בראשות המייסד והמנכ"ל שמעון סבג, כי למרות משבר הקורונה ובתקווה שהוא הולך ודועך, לקיים בכל זאת, אומנם בצורה מצומצמת ובהתאם להוראות התו הירוק, את תחרות "מלכת היופי של ניצולות השואה לשנת 2021".

"התחרות השנה תהיה מרשימה וגדולה ביותר, כפי שלא נראתה בישראל ובכלל בעולם כולו", מוסיף ואומר סבג. "האירוע המרגש ייערך בהשתתפות ניצולי שואה, אומנים, אורחים רבים, שרים, חברי כנסת, אישי ציבור רבים, שגרירים וקונסולים של המדינות השונות ועוד הפתעות רבות. האירוע ישודר גם בטלוויזיה בשידור חי בארץ ולמיליוני צופים ברחבי מדינות העולם. על הנחיית הטקס השנה תופקד הדוגמנית הבינלאומית ומנחת הטלויזיה, מורן אטיאס, כשלצידה על הבמה יהיה זה הבדרן, המלחין, מעבד המוזיקלי ויקיר העמותה, ננסי ברנדייס, שהנחה את כל התחרויות בכל 10 השנים שחלפו. על ניצוח ההפקה מנצחת ביד רמה, במקצועיות ובמסירות יערית שושן – סבג ממשרד הפרסום "the brand house" ושותפתה במשרד הפרסום רוני ססובר. בין שופטי התחרות – השנה יהיו אשת העסקים, בעלת רשת בתי הספר למקצועות היופי, הדוגמנית ומלכת היופי של ישראל לשנת 1992 רוית אסף, מפיקת האירועים אירית רחמים, מעצב האופנה הישראלי דרור קונטנטו, אשת העסקים בתחום מוצרי הקוסמטיקה, דוגמנית צמרת בעברה וחברת הכנסת לשעבר פנינה רוזנבלום, הדוגמנית ומנחת הטלויזיה נטלי דדון, אשת העסקים רות לבייב, ונועה כוכבא, מלכת היופי של ישראל לשנת 2021. במהלך האירוע המרגש יופיע גם הזמר ויוצר המוזיקה הידוע, רותם כהן, שיטול חלק במופע בהתנדבות מלאה".


(צילום: ג'ו לוצ'יאנו)

(צילום: ג'ו לוצ'יאנו)


השבוע כבר החלו ההכנות האחרונות לתחרות, ולדברי סבג "לשלב הגמר של התחרות הגיעו 10 ניצולות שואה בגילאי 90-80 ומעלה, כולן גיבורות ואמיצות ששרדו את תופת מחנות ההשמדה. אלה הן הנשים הנאות – פנימית וחיצונית – שניצחו את השואה הארורה ואף יזכו לכבוד גדול של מלכת יופי של ממש עם הסרט המסורתי, כתר, זר פרחים ושורה של מתנות אותם תרמו נותני החסות למיניהם".

"מטרת התחרות היא לשמח ולהגשים חלום לכמות גדולה של נשים גיבורות ולתת להן הזדמנות ליום אחד להיות יפות, לקבל את מלוא תשומת הלב, לשמוח ולהתפנק. זהו אירוע חשוב ביותר ואני גאה לערוך ולקיים אותו", מדגיש ומסכם סבג.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר