מעבדת הסמים שנתפסה (צילום: דוברות המשטרה)
מעבדת הסמים שנתפסה (צילום: דוברות המשטרה)

במועדון לשעבר ובדירות מגורים: המשטרה חשפה 3 מעבדות סמים במרכז העיר

בלשי המשטרה חשפו אתמול, שלישי, במרכז העיר שלוש מעבדות סמים, ובהן נתפסו מאות שתילים ועשרות קילוגרם של סם מוכן להפצה. בשל כך, שישה חשודים נעצרו לחקירה

פורסם בתאריך: 10.11.21 10:53

מתחת לאדמה במועדון לשעבר ובארון המטבח של דירות מגורים: משטרת ישראל חשפה אתמול, שלישי, שלוש מעבדות סמים, ובהן נתפסו מאות שתילים ועשרות קילוגרם של סם מוכן להפצה. בפעילות המשטרתית נעצרו שישה חשודים ונתפסו כלי רכב ששימשו, על פי החשד, את המעורבים בפעילותם הפלילית.


במשטרת ירושלים מדווחים כי "בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, פשטו אמש על 3 מעבדות סמים במרכז העיר ירושלים, כאשר שתיים מתוכן בתוך דירות מגורים. במעבדות נתפסו מאות שתילי מריחואנה וציוד רב המשמש לגידול הסם. בנוסף נתפס חומר החשוד כסם שאוחסן במקומות אלו כשהוא מוכן להפצה, בין היתר בארונות המטבח".

"אחד המקומות שאליהם הגיעו הבלשים שימש בעבר כמועדון בילויים", מספרים במשטרה, "בחיפוש שנערך במקום, הבחינו הבלשים כי מאחורי עמדת הבר ניצב קרש שחוסם מעבר לפיר, המוביל מספר מטרים מתחת לאדמה. שם חשפו בלשי המשטרה חלל ובו מספר חדרים המשמשים מעבדת "הידרו" לגידול מאות השתילים שנתפסו במקום, זאת בנוסף לחומר רב של סם מוכן להפצה".



"בלשי ימ"ר ירושלים עצרו שישה חשודים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. כמו כן, תפסה המשטרה 3 כלי רכב ששימשו, על פי החשד, את המעורבים בפעילותם הפלילית. החשודים הועברו לחקירה במשטרה, ובהמשך היום המשטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט", עוד מדווחים במשטרה.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד נגע הסמים בדגש על סוחרי, מגדלי ומפיצי הסמים בניגוד לחוק".

העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר