המתמודדות (צילום: יוסף הריש)
המתמודדות (צילום: יוסף הריש)

ההתרגשות בשיאה: מחר תיערך בירושלים תחרות מלכת היופי לניצולות שואה לשנת 2021

לראשונה בירושלים ובהשתתפות רבים - מחר, שלישי, תתקיים במרכז הכנסים והמדיה של מוזיאון "ידידי ישראל" תחרות מלכת היופי לניצולות שואה לשנת 2021

פורסם בתאריך: 15.11.21 19:44

הולכות ונשלמות ההכנות לתחרות בחירת מלכת היופי לניצולות שואה לשנת 2021 של עמותת "יד עזר לחבר" בשיתוף עם ארגון "ידידי ישראל", אשר תיערך לראשונה מזה עשור שנים באולם הכנסים המפואר שבמתחם מוזיאון "ידידי ישראל", שאותו תרם לטובת רווחתם של ניצולי השואה ד"ר מייק אוונס – מייסד המוזיאון. התחרות תתקיים מחר, שלישי, בשעה 17:30.


הבוקר הגיעו אל מתחם מוזיאון "ידידי ישראל" עשר המתמודדות מתוך מאות המתמודדות ניצולות השואה, שהגיעו לישורת האחרונה של התחרות. ל"כל העיר" נמסר כי "את הבוקר הן התחילו בארוחת בוקר מפנקת בבית ההארחה "ידידי ישראל", אותו השיק לאחרונה ד"ר מייק אוונס בעלות של 10 מיליון שקלים". יצוין כי בית ההארחה מארח את ניצולי השואה בכל ימות השנה בחינם וללא עלות.

במהלך הבוקר הגיעו לברך את המתמודדות גם ראש העיר לשעבר חבר הכנסת ניר ברקת, כשלצדו ד"ר אוונס ומייסד-מנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג שאמר: "כל ניצולות השואה שהגיעו לגמר יפות. כולן אמיצות וגיבורות ששרדו את תופת מחנות ההשמדה ויד הצורר הנאצי. אנחנו נדאג לפנק את ניצולות השואה, להעלות חיוך על פניהן, ולהחזיר להן את שמחת החיים אותה הן איבדו בשואה".

"עוד במהלך היום ביקרו מתמודדות התחרות בכותל המערבי בירושלים שם נערכה להן חגיגת בת מצווה מרגשת ביותר, כשגם רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ נתן לכלות השמחה את מיטב הברכות. בתוך כך, יש לציין כי במהלך אירוע מרגש זה לא נשארה אף עין יבשה", עוד נמסר ל"כל העיר".


המתמודדות בכותל (צילום: יוסף הריש)

המתמודדות בכותל (צילום: יוסף הריש)


גם השנה תיערך התחרות בהשתתפות ניצולי שואה, אמנים, שגרירים וקונסולים ותשודר און ליין בארץ ולעשרות מיליוני צופים ברחבי העולם. את הטקס תנחה הדוגמנית הבינלאומית ומגישת הטלוויזיה מורן אטיאס, כשלצדה על הבמה ננסי ברנדס, שמתנדב כבר שנים בעמותת "יד עזר לחבר".
בין שופטות התחרות השנה יהיו נציגת הדור השני לשואה לאה שנירר, בת לאם מתאומי מנגלה, שפועלת בכל העולם לפעילויות זיכרון השואה, הדוגמנית ומלכת היופי של ישראל לשנת 1992 רוית אסף, שהיום היא גם אשת עסקים ובעלת רשת בתי הספר למקצועות יופי, מפיקת האירועים אירית רחמים, יו"ר חברת החדשות 12 תמר האוזנר רווה, אשת העסקים פנינה רוזנבלום, הדוגמנית נטלי דדון, אשת העסקים רות לבייב יליזרוב, מלכת היופי של ישראל לשנת 2021 נועה כוכבא, ונערת ישראל לשנת 2021 ירין בוזגלו. יצוין כי הזמר רותם כהן יופיע בהתנדבות מלאה. השנה, לראשונה ישתתף הקהל בארץ ובעולם בבחירת מלכת היופי לניצולות שואה. כמו כן, ההצבעה תתבצעה באמצעות דפי הפייסבוק של מוזיאון "ידידי ישראל" ושל "יד עזר לחבר".

העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תודה

    תחרות מלכת היופי זה לבזות את האישה בהיותה נחפצת. מאוד מצער שעד היום לא ביטלו את התחרות הזו. ועוד יותר כואב הלב שמחפיצים (מלשון חפץ) את נשות שורדות השואה האמיצות שאיבדו את משפחותיהן ויקיריהן. צריך לכבד אותן ולהוקיר אותן שהקימו משפחות ואת דור ההמשך. ולא לבזות אותן. ואת זה אני כותבת בתור אישה. תעשו הופעה על ידע, על מעשים טובים, ותשימו בצד את גוף האישה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בשביל מה זה טוב, היופי הוא נפלא, במקום המתאים ולא צריך בזיונות נוספים על מה שעברו

  3. זוהי

    כוווולן שורדות אמיתיות ויפהפיות.
    בשביל מה תחרות טיפשית ביניהן???מה זה נותן?!
    תעניקו לכולן שבוע של כייף..שכל הקוסמטיקאיות ספריות מאפרות מלבישות תיערכנה למשימה..במקום לבזבז הון על תוכניות שטחיות בטמבלויזיה..תנו לדברים החשובים באמת.אל תמתינו עם זה..שלא יהיה מאוחר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר