המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

שערי צדק: כתב אישם נגד מטופל שהשתולל, איים ותקף מאבטח

לפני כשבוע הגיע צעיר כבן 20, תושב ענתא, לחדר המיון בבית החולים. בהליך הקבלה, הוא החל להשתולל, צעק על האחות הרפואית, הכה מאבטח שנזעק לעזרה ואיים על הצוות הרפואי והן על השוטרים שהגיעו למקום. היום, רביעי, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד סיום ההליכים. צפו בהקלטת מצלמות האבטחה

פורסם בתאריך: 17.11.21 14:54

כתב אישום בגין התנהגות פרועה במקום ציבורי, תקיפת עובד חירום, הפרעה לשוטר ואיומים הוגש היום נגד צעיר, בן 20, מענתא שהשתולל בשבוע שעבר במרכז הרפואי שערי צדק. הצעיר הגיע לחדר המיון בשערי צדק ובמהלך הליך הקבלה, החל לצעוק על האחות שקיבלה אותו. מאבטח שנזעק למקום כדי להרגיע את הרוחות ספג גם הוא צעקות מהצעיר, שאף הגדיל לעשות והכה את המאבטח בראשו, הדף אותו מגרונו והפריח לאוויר שלל איומים.

המאבטח, בסיוע גורמי רפואה מבית החולים, השתלט על המטופל עד להגעת המשטרה למקום. שוטרי תחנת מוריה עצרו את הצעיר, שהמשיך להשתולל ולאיים גם בתחנת המשטרה.


ממשטרת ירושלים נמסר כי "מחקירת המקרה עולה כי הנאשם הגיע לחדר המיון ובמהלך הליך הקבלה בפני אחות רפואית, החל לצעוק לעברה. מאבטח שחש למקום ניסה להרגיע את הנאשם תוך שהסביר לו כי היא עושה את עבודתה, אך הנאשם המשיך בשלו והחל תוקף את המאבטח בכך שהכה אותו בראשו, הדף אותו מגרונו ואיים עליו שישנה לו את הצורה של הפנים. בסיוע של גורמי רפואה שנכחו במקום, הצליח המאבטח להשתלט על הנאשם עד בוא השוטרים למקום אשר עצרו את הנאשם והעבירו אותו לתחנת המשטרה שם, קילל ואיים על השוטרים".



מעצרו של הצעיר הוארך מספר פעמים מאז האירוע, והיום, רביעי, עם השלמת החקירה, הוגש על ידי שלוחת המעצרים ביחידת התביעות של מחוז ירושלים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אלימות מכל סוג שהיא", מסכמים במשטרה, "ובפרט נגד אלימות המופנית כלפי צוותים רפואיים, הפועלים מדי יום ולילה להצלת חיים".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר