זאזאבי קצנלבוגן (צילום: דוברות הדסה9
זאזאבי קצנלבוגן (צילום: דוברות הדסה9

זאבי קצנלבוגן, מפצועי פיגוע הירי בעיר העתיקה: "קיבלתי את החיים במתנה"

ממיטתו בהדסה עין כרם, מספר קצנלבוגן, בן 46, תושב הרובע היהודי על רגעי האימה הבוקר: "שמעתי יריות, בלגן, לא ממש הבנתי. תוך כדי הרגשתי כאב חזק בזרוע; אמרו לי שיש חור בתפילין - חותם של אהבה התפילין של אלוקים"

פורסם בתאריך: 21.11.21 13:09

פיגוע הירי הבוקר בעיר העתיקה גבה מחיר כבד, כשאזרח בשנות ה-30 לחייו נרצח. בנוסף, נפצעו בפיגוע עוד ארבעה בני אדם – שני אזרחים, אחד מהם קשה ואחד קל, ושני שוטרים שנפצעו אף הם קל.

אחד מהפצועים קל הוא זאבי קצנלבוגן, בן 46, תושב הרובע היהודי, שחזר הבוקר מתפילה בכותל המערבי. ממיטת חוליו בהדסה עין כרם הוא משחזר את רגעי פציעתו: "הלכתי בסיום תפילת שחרית, עם טלית ותפילין על היד ועל הראש, לכיוון הבית. שמעתי יריות, בלגן, לא ממש הבנתי מה קרה. תוך כדי הרגשתי כאב חזק בזרוע, ממש במקום התפילין. חזרתי מיד לאחור, לכיוון רחבת הכותל, כדי להיכנס למבנה סגור. באותה שניה הבנתי את הנס הגדול, את החסד הגדול שקדוש ברוך הוא עשה לי. קיבלתי את החיים במתנה".

קצנלבוגן ממשיך ואומר: "אני מאחל לכל הפצועים בריאות שלמה. מאחל לכל העם שלנו שנוכל ללכת בבטחה מתחת לבית שלנו, ברגוע בטוב בנעימות, שלא נדע דברים כאלה יותר. וכל מי שעושה דברים כאלה ישלם על כך מחיר מלא. אין לאנשים כאלה מקום ליד הבית שלנו וכל אלה שרוצים לקחת את חיינו, ישלמו את המחיר או על ידי שמיים או על ידי אדם. שאנחנו נשב בבטחה בארצנו".



בבית החולים, כשהוא מוקף אנשי תקשורת, שחזר קצנלבוגן את פעולותיו לאחר שנפגע: "חיפשתי את המבנה הסגור הקרוב ביותר. כשהגעתי לשם, אנשים שמעו שיש עניין, שמעו יריות, אבל לא הבינו שקרה איתי משהו. ביקשתי מהם לסגור את הדלת, וביקשתי מאנשים שהכרתי לעזור לי. התחלתי להוריד את התפילין, שהיו עם דם, הם הזמינו לי כוחות הצלה ומשם פוניתי".

"אני ראיתי את התפילין מלאי דם", הוא הוסיף, "אחר כך אמרו לי שיש חור של כדור בתפילין – חותם של אהבה התפילין האלה של אלוקים. אני שמח שאני ברוך השם חי ונושם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר