העונה הקרה והמפחידה: מאות נפגעו בתאונות דרכים בירושלים בחורף 2020

בירושלים נפגעו בחודשי חורף 2020-2021 (נובמבר 2020 - מרץ 2021) בתאונות דרכים 483 בני אדם, שבעה בני אדם נהרגו. כך עולה מנתוני עמותת אור ירוק

פורסם בתאריך: 22.11.21 14:58

מדינת ישראל עברה לאחרונה לשעון חורף: החשיכה מקדימה והגשמים שירדו במקביל הופכים את הכבישים לחלקים. התקופה אף מאופיינת באירועי מזג אוויר שונים כמו ערפל, שלוליות ענק בדרכים ואפלוליות לאורך שעות היממה. על פי נתוני עמותת אור ירוק, המבוססים על נתוני הלמ"ס, עולה כי בחורף שעבר (חודשים נובמבר 2020 עד מרץ 2021) נפגעו בירושלים בתאונות דרכים 483 בני אדם, שבעה בני אדם נהרגו. על פי הנתונים, בישראל נפגעו בחורף הקודם בתאונות דרכים 7,854 בני אדם.

עוד עולה מהנתונים, כי במהלך חודשים אלו, נהרגו 118 בני אדם בתאונות דרכים, ו-863 נפצעו באורח קשה. המשמעות היא שבמהלך חמשת חודשי החורף בשנה החולפת כמעט בכל יום בממוצע נהרג אדם בתאונת דרכים וזאת למרות הסגר בו שהינו במהלך חודש ינואר 2021 ובגינו התמעטה התנועה בכבישים באופן משמעותי.

בעמותת אור ירוק מציינים כי למעלה ממחצית מתוך אותם נפגעים בחודשי החורף הקודם, 4,595 בני אדם, נפגעו בתחום העירוני. 49 נהרגו בתחום הערים והישובים ו-503 נפצעו באורח קשה.

מנכ"ל עמותת אור ירוק ארז קיטה: "תנאי מזג האוויר המשתנים משפיעים על הבטיחות בדרכים, החורף המתקרב מביא עמו סיכונים נוספים בכבישים ועל הרשויות להיערך לכך מבעוד מועד. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים צריך להגביר את ההסברה בנוגע לסכנות הנובעות מתנאי מזג האוויר המשתנים ולהעלות את המודעות לאופן הנהיגה המתאים לחורף. בנוסף, יש  לעודד את הנהגים להכין את רכבם לכבישים החלקים  ולהצטברויות המים שנוצרות. ראשי הרשויות צריכים להיערך כבר עכשיו לשיפור התשתיות בדרכים העירוניות, לתקן בורות וליקויים בכביש ולנקות את תעלות הניקוז במטרה למנוע הצפות וקריסת תשתיות. היערכות מתאימה ומשולבת של כל הגורמים עוד בטרם החורף יתחיל תוכל לצמצם את מספר התאונות והנפגעים".

העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר