אליהו דוד קיי הי"ד (צילום: עמותת נצח יהודה)
אליהו דוד קיי הי"ד (צילום: עמותת נצח יהודה)

הנרצח בפיגוע בעיר העתיקה: אליהו דוד קיי הי"ד

אליהו דוד קיי, תושב מודיעין, הוא הנרצח בפיגוע שארע הבוקר בעיר העתיקה. מותו נקבע בהדסה הר הצופים, לשם פונה עם פגיעת ראש קשה תוך כדי פעולות החייאה

פורסם בתאריך: 21.11.21 17:57

אליהו דוד קיי, בן 26, תושב מודיעין, עולה חדש מדרום אפריקה שהתגייס לצנחנים ועבד כמדריך ברחבת הכותל המערבי, הוא הנרצח בפיגוע שארע הבוקר, ראשון, בעיר העתיקה. מותו של אליהו הי"ד נקבע ביחידת הטראומה בהדסה הר הצופים. הקרן למורשת הכותל המערבי ורב הכותל המערבי, שמואל רבינוביץ, מסרו כי הם "כואבים ודומעים. הוא האיר פנים לכל אדם, עשה מלאכתו קודש במסירות ובנאמנות".

מעמותת נצח יהודה נמסר כי "עמותת 'נצח יהודה' וארגון בוגרי המסלולים החרדים בצה"ל 'דרך אחים', חברי ההנהלה, הרבנים והצוות מרכינים ראש בכאב ובצער גדול על הירצחו הבוקר של הקדוש אליהו קיי הי"ד בעת שהיה בדרכו לעבודתו בכותל המערבי, על ידי רוצח נתעב ושפל.

"אליהו ז"ל עלה ארצה מדרום אפריקה ושירת במסלול 'חץ'. צוות העמותה המלווה את החיילים המשרתים במסלולים החרדים בצה"ל זכה להכיר מקרוב את אליהו שהיה אהוב על חבריו ולאורך כל שירותו היווה סמל למופת של מסירות ואהבת הארץ. אנו שולחים את תנחומינו למשפחתו היקרה. יהי זכרו ברוך".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר