החניון ברחוב רחל המשוררת בבית הכרם (צילום: באדיבות חברת מוריה)
החניון ברחוב רחל המשוררת בבית הכרם (צילום: באדיבות חברת מוריה)

ללא תשלום: חניון חדש עם 70 מקומות חניה נפתח בבית הכרם

השבוע נפתח חניון חדש ברחוב רחל המשוררת שבשכונת בית הכרם. החניון מכיל כ-70 מקומות חניה ללא תשלום לטובת תושבי השכונה ומבקריה

פורסם בתאריך: 22.11.21 18:21

בשורה משמחת לנהגים: עיריית ירושלים חנכה חניון חדש בשכונת בית הכרם. החניון, ממוקם ברחוב רחל המשוררת בשכונה ומכיל כ-70 מקומות חניה ללא תשלום לטובת תושבי העיר והמבקרים באזור. סלילת החניון בוצעה לצד הסדרת החניה באזור כולו ויצירת הסדר חניה ייעודי עבור תושבי השכונה.

מעיריית ירושלים נמסר כי "השטח המדובר שימש בעבר כתחנת טרנספורמציה תחת פעילותה של חברת החשמל. עם איתור השטח, בוצע תהליך שיתוף ציבור באמצעות המינהל הקהילתי והוצא צו שימוש ארעי לחניה".

עוד נמסר כי "במתחם בוצעו עבודות להכשרת השטח, לרבות עבודות עפר, יישור השטח, הצבת גדרות בטיחות וסימון מקומות החניה. עבודות הכשרת החניון נמשכו כחודש וחצי, באמצעות חברת מוריה".


החניון ברחוב רחל המשוררת בבית הכרם (צילום: באדיבות חברת מוריה)

החניון ברחוב רחל המשוררת בבית הכרם (צילום: באדיבות חברת מוריה)


ראש העיר משה ליאון: "חניון בית הכרם מסייע לצרכי החנייה של תושבי השכונה והבאים בשעריה. מצוקת החניה בעיר מטופלת, לצד המלצה חמה לתושבים להשתמש בתחבורה הציבורית ככל שניתן. העירייה תמשיך בפעולות למתן מענה גם לצרכים אלו, במקביל לפיתוח תשתיות התחבורה הציבורית, שבילי האופניים ושבילי הליכה בעיר".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כחודש, על החניון החדש צפוי להיבנות בעתיד הקרוב פרויקט מגורים עם שני מגדלים, זאת כחלק מתוכנית 'יפה נוף' של רשות מקרקעי ישראל.

תושבי בית הכרם, כמו גם סגן ראש העיר יוסי חביליו (מצילים את ירושלים), מחזיק תיק החניה שיזם את הקמת החניון, מתנגדים לפרויקט הבינוי המוצע וטוענים כי לאור מצוקת החניה בבית הכרם וברחוב המשוררת בפרט רצוי להשאיר את החניון ולא לקדם עוד מגדלי מגורים שיעמיסו עוד על התשתיות.


(הדמייה: רונאל אדריכלים)

הדמיית המגדלים שייבנו ברחוב רחל המשוררת (הדמיית הפרויקט: רונאל אדריכלים)


יצוין כי למרות ההתנגדות הנחרצת של התושבים והמינהל הקהילתי, הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה אישרה את התוכנית אשר מייעדת את השטח למגורים ומסחר. עד לתחילת העבודות ייקחו ככל הנראה עוד מספר שנים, ובינתיים יוכלו התושבים והאורחים שמגיעים לבית הכרם ליהנות מהחניה החינמית ברחוב רחל המשוררת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מבין איך חניון חינם. כי יש בבית הכרם חניון בבית הכרם ברחוב אהרונוב שהופך ליהיות בתשלום

  2. אילנה

    מדובר בחניון זמני לכמה שנים. אחר כך ייבנו במקום 2 מגדלים גבוהים שיקשו על התנועה ברחוב הצר כי יעמיסו עליו במכוניות רבות.

  3. אביעד

    ירושלים לא החליטה מה היא רוצה להיות. בפה אחד מקדמים רכבות קלות במיליארדים ובפה אחד ממשיכים לקדם חניות בחינם שמעודדים שימוש ברכב פרטי

  4. PUMA

    כשיבנו שם מגדלים התושבים הנוכחים יברחו משם . כבר היום הרחוב לא סופג את התנועה תדמיינו עם המפלצות שבתמונה מה יהיה . קבלת ההחלטות בעריית ירושלים היא לטובת עצמה ולא לטובת תושביה. חבל. רק לעו"ד יוסי חביליו שי מחשבות ברקיימא מקווה שהוא יצליח

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר