בשורה לנוסעי התחבורה הציבורית: החל מיום שלישי – משלמים עם הטלפון הנייד ברכבת הקלה

שירות התשלום באפליקצייה על נסיעה ברכבת הקלה בירושלים יופעל מחר, שלישי (30.11), ובכך ניתן יהיה לשלם באפליקציות סלופארק, מוביט, פנגו ורב פס. עלות הנסיעה בעת תשלום באפליקציה נותרת ללא שינוי והיא תיגבה על-פי התעריפים הנהוגים. יחד עם זאת - בר-פס מעניקים הנחה לנוסעים בסכום חודשי מצטבר גבוה

פורסם בתאריך: 29.11.21 19:29

מהפכת התשלומים בתחבורה הציבורית מגיעה לרכבת הקלה: אחרי שבחודשים האחרונים הופעל שירות התשלומים באפליקציות מוביט, ופנגו, סלופארק ורב-פס עבור נסיעות באוטובוסים, ברכבת ישראל, במטרונית ובכרמלית, השירות ייפתח גם לתשלום נסיעה ברכבת הקלה בירושלים. שירות התשלום באפליקצייה על נסיעה ברכבת הקלה בירושלים יופעל ביום שלישי, ה- 30.11.2021.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


עם השקתה של רפורמת שיטת התשלומים בתחבורה ציבורית של משרד התחבורה (בדצמבר 2020), מוביט ו-פנגו, שתי אפליקציות התחבורה הפופולאריות בישראל, שלכל אחת מהן למעלה מ-2 מיליון משתמשים בארץ, חברו יחדיו על מנת לספק מענה לכלל נוסעי התחבורה הציבורית ולשפר את חוויית התשלום והנסיעה.

ל"כל העיר" נמסר כי "שיתוף הפעולה בין החברות מאפשר לנוסעי תחבורה ציבורית, קבועים ומזדמנים, לשלם על נסיעותיהם באמצעי התחבורה השונים בקלות דרך הנייד. השירות שפעיל זה מכבר ברכבת, באוטובוס, בכרמלית ובמטרונית, יהיה זמין כעת ברכבת הקלה בירושלים".

בחברת מוביט מציינים ומדגישים כי "זהו נדבך נוסף המאפשר לנוסעי התחבורה הציבורית בישראל ליהנות לראשונה מחוויית ניידות כשירות (Mobility as a Service) כוללת – מידע, תכנון נסיעות, שילוב מגוון כלי תחבורה ציבורית בהתאם לצורך ותשלום עבור הנסיעות באפליקציה אחת – מוביט".

כך זה עובד:

תיקוף הנסיעה ברכבת הקלה מבוצע בדומה לשיטת התיקוף הנהוגה ברכבת ישראל ובכרמלית- כשנוסעים יגיעו לתחנת העלייה לרכבת הקלה, האפליקציה תזהה באמצעות GPS את מיקומם ותאפשר להם לבחור ברכבת הקלה כאמצעי התחבורה. לאחר אישור תשלום ותיקוף הנסיעה האפליקציה תייצר עבורם קוד QR ייחודי לביקורת וכרטיס דיגיטלי. כמו-כן, בדומה לאמצעי תחבורה אחרים מלבד הרכבת, ניתן יהיה להוסיף נוסעים נוספים לתשלום בתעריף בוגר וכן לכל משתמש באפליקציה להנות ממעברי 90 דקות בחינם שיתאפשרו בנסיעות ברדיוס של 15 ק"מ מנקודת המוצא הראשונה, באותו היום, בכל אמצעי התחבורה, למעט רכבת ישראל.

יש לציין כי בסוף כל חודש, תחושב העלות המצטברת לנוסע באופן אוטומטי ותשקף את סך הנסיעות שבוצעו בפועל יחד עם ההנחה המירבית שהנוסע זכאי לה. כאשר, עלות הנסיעה בעת תשלום אפליקציה נותרת ללא שינוי והיא תיגבה על-פי התעריפים הנהוגים.

עוד נמסר כי "מלבד אפשרות התשלום, מוביט מספקת את כל המידע הנדרש על מסלולי נסיעה בתחבורה הציבורית בישראל ואף מסלולים משולבים הכוללים מוניות, אופניים, קורקינטים שיתופיים, קארפול ועוד. כעת עם השקת שירות התשלומים, למשתמשי מוביט יש את כל מה שצריך על מנת לתכנן נסיעה, להתעדכן בזמן אמת ולשלם בתחבורה הציבורית בדרך הקלה והנוחה, ללא התחייבות מראש והכל באפליקציה אחת. חברת פנגו מספקת את תשתית חשבונות המשתמשים, הסליקה והתשלום לפעילות האפליקצייה".

יצוין כי באפליקציית רב-פס של חברת הטכנולוגיה הופאון, הפועלת מחודש דצמבר 20 בכלל קווי האוטובוס והרכבת בישראל, ממליצים לכלל הנוסעים לבדוק כעת במחשבון הרב-פס האם השימוש משתלם יותר באפליקציה או באמצעות כרטיס הרב-קו. "על מנת לשלם על הנסיעה באמצעות האפליקציה יש לבחור באפליקציה באפשרות תשלום עם רב-פס – רכבת קלה וזאת לפני הכניסה לרכבת", מסבירים בחברה. "ברב-פס לא משלמים מראש – החיוב מתבצע פעם בחודש בגין כל הנסיעות שבוצעו באותו מחזור החיוב. כאשר במסגרת החיוב החודשי מוענקת הנחה למי שמבצע נסיעות עם האפליקציה בסכום מצטבר הגבוה מ-200 שקל בחודש".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. האח הגדול 1984

    למה לסבך את החיים עם אפליקציות הזויות.,הרב
    קו אינו מספיק טוב ? צריך איכון gps ? אולי גם
    תכניסו את השב"כ לתמונה ?
    ארנק דיגיטלי טוב רק כדי לדחוף פירסומים דיגיטליים לכל מקום . רעיון הזוי ,מטופש ,ומשרת אינטרסים
    של פגיעה בצינעת הפרט וחרותו .

  2. השב"כ במיטבו

    רעיון גרוע מאוד שאפילו השטן לא ברא !
    ידעו עליכם הכל ,איפה הייתם . עם מי ניפגשתם . מה סימסתם . הכל כדי לפגוע בפרטיות . אפילו יצלמו מבלי שתדעו הכל ,באמצעות הסלולר .
    ידחפו לכם ים של פירסומות . ראו הוזהרתם !!!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר