(צילום: המרכז לדרי רחוב ומחסורי דיור)
(צילום: המרכז לדרי רחוב ומחסורי דיור)

לקראת החורף הירושלמי: עשרות תושבים ביוזמה מרגשת למען דרי הרחוב בעיר

בשבוע האחרון התגייסו עשרות תושבים ירושלמים לסייע לדרי הרחוב ברחבי העיר. התושבים תרמו ביד רחבה מעילים, בגדים חמים וציוד חורפי עבור יריד הצטיידות לחורף שהחל היום

פורסם בתאריך: 12.12.21 12:04


בשיתוף פעולה עם יחידת דרי הרחוב בעיריית ירושלים, התגייסו עשרות תושבים מרחבי ירושלים שתרמו ביד רחבה מעילים, בגדים חמים וציוד חורפי.
המיזם המיוחד נעשה בהתנדבות מלאה על מנת להקל על ההומלסים לקראת החורף הירושלמי המתקרב. יצוין כי החל מהיום, ראשון, ועד מחר ייערך יריד הצטיידות לחורף עבור דרי הרחוב שחיים ברחבי העיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ל"כל העיר" נמסר כי "בשיתוף פעולה של מרכז לדרי רחוב ומחוסרי דיור מטעם אגף הרווחה של עיריית ירושלים עם תושבים מרחבי ירושלים, נאספו ביגוד, ציוד חורפי והנעלה לטובת יריד הצטיידות לדרי הרחוב הירושלמים. היריד פורסם בקרב דרי הרחוב שכבר מחכים לזה בקוצר רוח. היריד מתקיים בסגנון של חנות, כאשר כל אחד בוחר ביגוד בנחת לפי הסגנון והמידה שלו".

במרכז לדרי רחוב ומחוסרי דיור מטעם אגף הרווחה של העירייה מציינים ומדגישים כי "אנחנו פועלים לתת את המענה המקיף שיש, אך נשמח לעזרת תושבי ירושלים:
1. אם רואים אדם ששוהה ברחוב בלילה ליצור קשר עם מוקד 106 של העירייה, הם יפנו את זה אלינו ואנחנו נבוא לאתר ולתת מענה.
2. כדי לתת מסגרת חברתית ומקום מוגן לשעות היום, הקמנו מרכז יום. נשמח למתנדבים ברחבי העיר שיעבירו סדנאות או פעילויות שיעשירו את עולמם של דרי הרחוב".

ראש העיר משה ליאון: "כולנו רוצים לחיות בקהילה מחבקת, שיש בה תמיכה הדדית ואכפתיות כלפי הזולת. עיריית ירושלים תומכת ומסייעת לאוכלוסיית דרי הרחוב בשיגרה ובחירום ומודה למתנדבים הירושלמים השותפים ליוזמות ולפעילויות אותן היא מקדמת למען אוכלוסייה זו. בימים אלה חשוב מתמיד שנהיה קשובים לזקוקים לעזרה. אני מברך על היוזמות וקורא לכל מי שמעוניין – להצטרף ולקחת חלק במערך ההתנדבות הקיים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר