הגנים החדשים בקטמון (צילומים: ארנון בוסאני)
הגנים החדשים בקטמון (צילומים: ארנון בוסאני)

ריהוט גן חדש, החלפת מתקני משחק וחידוש תאורה: שודרגו 3 גני שעשועים בקטמון

במהלך הפרויקט הועתקה אנדרטת 'אח"י אילת' לרחבת הדשא הסמוכה לגן הנמצא ברחוב אנטיגונס 2 והוכנה תשתית להרחבת 'הבוטקה של מושיקו', לזכרו של מושיקו דווינו ז"ל

פורסם בתאריך: 14.12.21 16:02

משדרגים את שכונת קטמון (גוננים): ראש העיר משה ליאון חנך אתמול, שני, 3 גנים ברחוב אנטיגונוס, אשר שודרגו לאחרונה. בטקס השתתפו: מנכ"ל העירייה, איציק לארי, סמנכל תפעול, איציק נידם, מנכל חברת מוריה, גלעד בר-אדון ויו"ר המינהל הקהילתי, אורן אדר. בעיריית ירושלים מציינים כי "העבודות בוצעו יחד עם התושבים והמינהל הקהילתי ובמסגרת מהפכת התשתיות ושמירת הראות הירוקות העוברת על העיר ירושלים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


במסגרת פרויקט לשדרוג הגנים, הוחלפו מתקני המשחק הקיימים במתקנים חדשים, חודש ריהוט הגן, הותקנה תאורה במרחב, הוסדרו שבילי הגן ושוקמה הצמחייה באזור. בנוסף, במהלך פרויקט השדרוג בגנים הועתקה אנדרטת 'אח"י אילת' לרחבת הדשא הסמוכה לגן הנמצא ברחוב אנטיגונס 2.

ברחוב פועל מיזם 'הבוטקה של מושיקו' להנצחת זכרו של מושיקו דוינו ז"ל, תושב ירושלים, אשר גדל בשכונת קטמון. "מקום זה, מהווה נקודת מפגש והתכנסות לתושבי הסביבה בכל ערב וכן סביב אירועים והרצאות שונות המתקיימות במקום", מספרים בעירייה ומוסיפים כי "במסגרת שדרוג הגן במתחם, הוכנה תשתית להתרחבות הבוטקה בעתיד וכן שודרגה נראות המתחם. אימו של החייל, רוחמה, המשמשת גם כחברת הנהלת המינהל הקהילתי, השתתפה אף היא בטקס והודתה על מאמצי העירייה בשדרוג המתחם".

עוד נמסר מהעירייה כי "פרויקט שדרוג שלושת הגנים באנטיגונס בקטמונים נמשך כ-11 חודשים לרווחתם של תושבי השכונה ומבקריה. המיזם בוצע באמצעות חברת מוריה".

ראש העיר משה ליאון: "תושבים יקרים, בואו נהנה מגני משחקים משודרגים ומרהיבים. הגנים עברו שדרוג מוקפד ויסודי והתחדשות יפיפה. נמשיך בפעילות בכל הכח, נשפר עוד את איכות החיים שלנו, ונפעל לפיתוח העיר ירושלים לטובת תושבי כלל השכונות והבאים בשערי העיר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר