סוכנות רמי לוי תקשורת בכנפי נשרים (צילום: מוסא תריאקי)
סוכנות רמי לוי תקשורת בכנפי נשרים (צילום: מוסא תריאקי)

סוכנות בתוך חנות: הדואר פתח סניף בחנות 'רמי לוי תקשורת' בכנפי נשרים

דואר ישראל ורמי לוי מרחיבים את שיתוף הפעולה עם פתיחת סוכנות חדשה בגבעת שאול. "שיתוף הפעולה עם רמי לוי מהווה נדבך מרכזי באסטרטגיה שירותית ואנו מקווים להרחיבו בעתיד"

פורסם בתאריך: 14.12.21 13:07

חברת דואר ישראל מרחיבה את מערך הריטייל ומקימה סוכנות דואר נוספת במסגרת מודל "סוכנות בתוך חנות" בשיתוף איש העסקים רמי לוי, כשהפעם מדובר בסניף 'רמי לוי תקשורת' בכנפי נשרים. מדובר במודל עסקי חדש של דואר ישראל, במסגרתו מוקמות ומופעלות סוכנויות דואר בעסקים מקומיים, קטנים ובינוניים, ואף רשתות גדולות המעניקות שירותי דואר אוניברסליים בבית העסק הנבחר. בין הרשתות הקמעונאיות להן יש שיתוף פעולה מוצלח עם דואר ישראל ניתן לציין את "יינות ביתן"/"מגה בעיר", "צומת ספרים", "ויקטורי", "קבוצת עזריאלי", "ביג שופ" ועוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: "אפשר להסתכל על השותפות עם רמי לוי כמשפחה מתרחבת. מדובר בשיתוף פעולה טריוויאלי המהווה נדבך מרכזי באסטרטגיה שירותית ואנו מקווים להרחיבו בעתיד. דואר ישראל ורמי לוי רואים את נושא השירות עין בעין, והידוק שיתוף הפעולה ימנף את הצדדים בצורה הדדית מתוך רצון להעניק שירות טוב ומהיר יותר לצרכני הדואר. מודל 'סוכנות בתוך חנות' צובר תאוצה ונוחל הצלחה כשכיום יש קרוב ל-50 יחידות דואר תחת מודל זה, שמצטרפות ל-1300 נקודות שירות בפריסה ארצית רחבה. אנו מודים לרמי לוי על האמון ונמשיך לקדם שיתופי פעולה לרווחת לקוחותינו".

איש העסקים רמי לוי אמר על פתיחת סוכנות הדואר: "מדובר בסוכנות השלישית שאנו פותחים בשיתוף פעולה עם דואר ישראל, והיא הראשונה ברשת 'רמי לוי תקשורת'. מניסיון, אוכל לומר שלשותפות הזו יש טעם של עוד. פתיחה של סוכנויות דואר בעסקים שונים מציעה חוויית שירות וקניות שונה ומשודרגת עם היצע מגוון, תוך שילוב של פנאי, בילוי וקניות שונות עם שירותי דואר ופיננסים תחת קורת גג אחת. רשת רמי לוי עושה הכל על מנת להיטיב עם הלקוחות, וכחלק מהאסטרטגיה לשים את הלקוח במרכז. כך הצרכן חוסך זמן יקר ובזבוז כסף מיותר, ובית העסק מרוויח 'טראפיק' נוסף מצד הלקוחות. נמשיך לספק ללקוחותינו חווית קניות נוחה, נעימה ואטרקטיבית, ונייחל לעוד שיתופי פעולה מוצלחים עם דואר ישראל".


(צילום: מוסא תריאקי)

(צילום: מוסא תריאקי)


מחברת דואר ישראל נמסר כי "פתיחת הסוכנות בכנפי נשרים תסייע בייעול השירות ללקוחות הדואר, עם דגש על צמצום זמני ההמתנה בסניפים הסמוכים. הסוכנות תציע מגוון רחב של שירותים לטובת הציבור, בדומה לסניפי דואר רבים כגון:  קבלה ומשלוח חבילות, משלוחים מהירים בארץ ובחו"ל, שירותים פיננסיים כגון רכישת מט"ח, העברת כספים בארץ ולחו"ל, הפקדת כספים בארץ, הזמנת שירותי שליחים, העברת בעלות רכב ושירותי דואר אוניברסליים נוספים. הסוכנות כוללת שני אשנבים, היא ממוקמת ברחוב כנפי נשרים 26, ותפעל שישה ימים בשבוע (ימים א', ב', ד' ו-ה' מ-9:00-18:00, יום ג' מ-9:00-14:00, וביום ו' וערבי חג בין השעות 9:00-12:00)".

יש לציין כי עם הוספת סוכנות הדואר בכנפי נשרים, שירותי הדואר לתושבי ירושלים ניתנים כיום באמצעות 78 יחידות דואר: 43 סניפים וסוכנויות דואר ישראל, וכן 35 מרכזי מסירה בפריסה רחבה ורווחת התושבים. יש להזמין תור בקליק (הזמנת תור מראש) טרם ההגעה ליחידה באופן דיגיטלי באמצעות האפליקציה והאתר של דואר ישראל, או באמצעות מענה קולי דרך מוקד שירות הלקוחות בטלפון 171).


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ש.

    רמי לוי אחד הרוכשים הפוטנציאלים של חברת הדואר במסגרת ההפרטה ,כך שזה הכנה טובה להשתלטות על חברת הדואר הכושלת

  2. רחל

    העיקר שסגרו את הסניף דואר בהר נוף ועכשיו עם כל העבודות אין גישה לרמי לוי בכנפי נשרים לאנשים ללא רכב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר