(צילום: הילה זיו)
(צילום: הילה זיו)

אירוע ראשון מסוגו בירושלים: הכנס לארגונים ועמותות לאנשים עם צרכים מיוחדים

כנס ראשון מסוגו בירושלים הפגיש נציגים מארגונים ועמותות ירושלמיים הנרתמים למען אנשים עם מוגבלות. המטרה: להכיר אחד את עשייתו של השני ולהעניק מענה משותף עם מחלקת צמי"ד

פורסם בתאריך: 21.12.21 09:29

לאחרונה נערך כנס ייחודי במעמד ראש העיר משה ליאון, מחזיק תיק צמי"ד במועצת העירייה יהודה פרוידיגר ומנכ"ל העירייה איציק לארי, אותו ארגנה מחלקת צמי"ד (צרכים מיוחדים) בעיריית ירושלים. נציגים מארגונים ועמותות ירושלמים, המספקים מענים לאנשים עם מוגבלויות, נפגשו במטרה להכיר אחד את עשייתו של השני ולהעניק מענה משותף עם מחלקת צמי"ד.


"בירושלים כ-140 אלף איש המגדירים עצמם אנשים עם מוגבלות, כולל מתמודדי נפש, כאשר למעלה מ-70% מהם מוכרים בכ- 70 ארגונים או עמותות ירושלמיים, הפועלים בעיר ומעניקים להם שירותים", מציינים בעיריית ירושלים ומדגישים כי "בכנס נכחו כ- 100 משתתפים, ובהם נציגים מכ- 60 ארגונים ועמותות העוסקים עם אוכלוסיית כאלה בירושלים. בין היתר בתחומי הפנאי, ורכזי צמי"ד במינהלים הקהילתיים".

עוד מציינים בעירייה כי "מדובר בכנס ראשון מסוגו בירושלים, שנועד לסיעור מוחות ופעילות משותפת. הכנס גם אפשר לארגונים ולעמותות להבין כי מחלקת צמי"ד העירונית היא הכתובת ליצירת שיתופי פעולה והרחבת מעגלי האפשרויות בתחומי הפנאי, העומדים בפני אנשים עם מוגבלות".

ל"כל העיר" נמסר כי "בכוונת צמי"ד לקיים כ- 3 כנסים נוספים, בהם יתקיימו שולחנות עגולים וסיעור מוחות לצורך שיפור השירות הניתן לתושבים עם מוגבלות ובני משפחותיהם. כמו כן, יש כוונה לבנות פעולות משותפות עם הארגונים והעמותות השונים ולייצר 'קולות קוראים' המזמינים אותם ליצור, פעילויות פנאי לאוכלוסיות אלה בירושלים".

ראש העיר משה ליאון: "כוחנו באחדותנו! ירושלים תמשיך לקדם בכל זמן ובכל תחום שילוב של אנשים עם מוגבלות, על מנת לאפשר לכם ולבני משפחותיכם להיות חלק בלתי נפרד – בשוויון, בזכות, בכבוד ובעצמאות מרבית. נעשה כל שנדרש כדי לעודד, ללוות ולאפשר לכולם לצאת מהבית למפגשי תרבות ופנאי בקהילה ובכך לקחת חלק פעיל בסביבה בה הם חיים. אנו איתכם לאורך כל הדרך".


מחפשים את דירה החלומות? הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר