(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הסכנה בכבישי ירושלים: 16 כלי רכב הושבתו בשל נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים

במבצע אכיפה מיוחד של משטרת התנועה במחוז ירושלים נרשמו 210 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, נפסלו רישיונותיהם של 15 נהגים בגין עבירות חמורות של נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים ו-16 כלי רכב הושבתו לאלתר

פורסם בתאריך: 20.12.21 08:01

בפעילות אכיפת עבירות תעבורה במהלך סוף השבוע האחרון שערכה משטרת ישראל בירושלים, נרשמו 210 דוחות, ביניהם כנגד 15 נהגים שנתפסו נוהגים בהשפעת האלכוהול שבגופם ונפסלו רישיונותיהם של 17 נהגים בגין עבירות חמורות.

במשטרת ירושלים מציינים כי במהלך סוף השבוע פעלו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה חמורות המסכנות חיים, דוגמת נהיגה בהשפעת אלכוהול או סמים, ועבירות היסח דעת.

במהלך פעילות האכיפה, חולקו 210 דוחות תנועה בגין עבירות חמורות, מתוכם 69 דוחות כנגד עבירת שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה, 26 דוחות בגין אי ציות לרמזור, ו-9 דוחות בגין אי מתן זכות קדימה להולך רגל.

במשטרת ירושלים עוד מציינים כי בליל חמישי, התמקדה פעילות השוטרים כנגד תופעת נהיגה בשכרות ברחבי העיר. במסגרת פעילות בלילה זה, נתפסו 9 נהגים שנהגו בהשפעת אלכוהול או סמים ואף נתפס נהג אשר נוהג בתקופת פסילת רישיון. כבר באותו הלילה, ובשל העבירות החמורות הללו, נפסלו רישיונותיהם של 15 נהגים ו-16 כלי רכב הושבתו לאלתר ונגררו מהמקום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר