ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

מחריד: קטין בן 5 הסתובב ערום למחצה כשעל גופו סימני אלימות; אביו תקף את השוטרים ונעצר

במשטרת ירושלים התקבל דיווח אודות קטין כבן 5 שנראה ברחוב במרכז העיר כשהוא ללא חולצה. שוטרי תחנת לב הבירה וצוות מד"א איתרו את הילד שעל גופו סימני אלימות. אביו של הילד ואדם נוסף נעצרו בחשד לתקיפת שוטרים והפרת סדר

פורסם בתאריך: 20.12.21 13:30

קטין כבן 5 אותר במרכז העיר כשהוא ערום למחצה ועל גופו סימני אלימות. השוטרים שאיתרו את הילד והעניקו לו סיוע הותקפו על ידי מספר אנשים, ביניהם אביו של הילד, שנעצר ביחד עם אדם נוסף בחשד לתקיפת שוטרים והפרת סדר.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בשעה האחרונה התקבל דיווח אודות קטין כבן 5 שנראה מסתובב ברחוב במרכז ירושלים כשהוא ערום בפלג גופו התחתון. שוטרי תחנת לה הבירה שהגיעו למקום יחד עם צוות מד"א, איתרו את הילד כשעל גופו סימני אלימות".

במשטרה מוסיפים ומציינים כי "במהלך הטיפול באירוע, החלו מתאספים אנשים סביב כוחות המשטרה תוך שניסו באלימות לחלץ את הילד במהלך בדיקתו הרפואית תוך תקיפת השוטרים ובסיוע כוחות יס"מ שהוזעקו, נעצרו שני חשודים ביניהם אביו של הילד, בתקיפת שוטרים והפרת סדר במקום. הילד הועבר אל תחנת המשטרה בלווית סבתו להמשך בדיקתו הרפואית ולאחר שהשוטרים רכשו בעבורו בגדים חמים בשל הקור השורר בירושלים, ודיווח הועבר בהתאם לגורמי הרווחה בעיריית ירושלים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר