ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

טייסים על כביש בגין: בתוך שעות – שני נהגים נתפסו במהירות של למעלה מ-140 קמ"ש

במהלך פעילות של משטרת התנועה כנגד עבירות נהיגה, שני נהגים צעירים נתפסו בנהיגה במהירות מופרזת בכביש בגין ורישיונותיהם נפסלו למשך 30 ימים על ידי קצין משטרה

פורסם בתאריך: 22.12.21 20:15

במהלך פעילות שוטרי התנועה של מחוז ירושלים כנגד עבירות נהיגה במהירות מופרזת בכביש בגין בעיר בדגש לשעות הלילה המאוחרות, נמדדו באמצעות מיכשור האכיפה בשני מקרים נהגי כלי רכב הנוסעים במהירות גבוהה בהרבה מהמותר בכביש.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "באחד המקרים לפנות בוקר, נמדד רכב במהירות של 150 קמ"ש שהיא כמעט פי שתיים מהמותר בכביש זה. לאחר שהשוטרים עצרו את הרכב, נמצא כי נוהג בו "נהג חדש", כבן 18, תושב ירושלים. במקרה נוסף באותה הפעילות, מדדו השוטרים רכב בכביש בגין הנע במהירות של 141 קמ"ש. לאחר שהרכב נעצר, נמצא כי נוהג בו נהג צעיר, תושב ירושלים כבן 19".


(צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


עוד נמסר כי "כנגד שני הנהגים החל הליך תעבורתי מהיר והם זומנו לדין. בתום שימוע שנערך להם בפני קצין משטרה, נפסל רישיון נהיגתם מנהלית למשך 30 הימים הקרובים".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל ושוטרי התנועה בפרט, ימשיכו לפעול להצלת חיים בדרכים תוך אכיפה נחושה כנגד עבירות תעבורה חמורות המסכנות את ציבור משתמשי הדרך".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יובל

    בושה של מדינה במקום להכניס אותו לבית הסוהר למשך שנה שוללים לו את הרשיון לחודש

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התרומה של מהירות מופרזת קטנה יחסית לכמות תאונות הדרכים. הדגש צריך להיות על נהיגה פראית בכבישים בין עירוניים, אי שמירת מרחק, אי שימוש באיתות בעקיפות ועוד עברות תנועה. לדעתי צריכה להיות יותר אכיפה ע"י רחפנים וצילום עבירות תנועה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר