תוך יממה: מספר חשודים נעצרו בגין עבירות של ניסיונות וגניבת כלי רכב

מאבק משטרת ישראל בעבירות הרכוש: בפעילות המשטרה ביממה האחרונה בירושלים ובית שמש, נעצרו מספר חשודים בעבירות של ניסיונות וגניבת כלי רכב. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם

פורסם בתאריך: 23.12.21 15:07

משטרת ישראל פועלת במגוון כוחות ואמצעים על מנת לסכל את עבירות הרכוש, לצד איתור מבצעי העבירות וחקירתם במטרה למצות את הדין עם אותם עבריינים. במהלך היממה האחרונה, סיכלו שוטרי ובלשי מחוז ירושלים של המשטרה יחד עם שוטרי מג״ב הפועלים בירושלים מספר גניבות כלי רכב שעשו דרכם אל תחומי איו"ש ונעצרו חשודים בגניבתם.


ממשטרת ירושלים נמסר כי "הלילה, שבין רביעי לחמישי, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מחברת איתורן על אודות רכב שנגנב מאזור גוש דן ועושה דרכו לכיוון ירושלים. בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים איתרו את הרכב הגנוב בסמוך למחלף שער הגיא ויחד עם שוטרי תחנת הראל ביצעו את מעצרו של הרכב והנהג החשוד, קטין תושב מ.פ שועפט כבן 17, שנעצר על ידי כוחות המשטרה והועבר לחקירה.

עוד נמסר כי "בהמשך לפעילות זאת, זוהה הלילה בסמוך למחסום חיזמא רכב שנגנב זמן קצר לפני כן משכונת רמת אשכול. שיתוף פעולה מבצעי בין בלשי הימ"ר לשוטרי מרחב קדם, הוביל לעצירתו של הרכב שניסה להימלט תוך שפגע בניידת המשטרה במנוסתו. החשוד, צעיר תושב כפר עקב כבן 18, נעצר והועבר לחקירה".

בתוך כך, במסגרת חקירה המתנהלת בתחנת לב הבירה במחוז ירושלים, נעצר אמש לחקירה חשוד בגניבת קטנוע שארעה לפני מספר חודשים לאחר שפעילות חקירתית מאומצת הבשילה לזיהוי החשוד, פלסטיני תושב בית לחם כבן 20, שאותר וכאמור אתמול נעצר לחקירה. להערכת חוקרי המשטרה, החשוד היה מעורב במספר אירועי גניבות כלי רכב בחודשים האחרונים.

בנוסף, אתמול נעצר חשוד, תושב בית לחם כבן 18, במסגרת חקירה המתנהלת בתחנת המשטרה בבית שמש בשבועות האחרונים בעקבות דיווח אודות ניסיון גניבת רכב באחת משכונות העיר. במסגרת החקירה ולאחר שנאספו ממצאים פורנזיים בזירה, הצליחו חוקרי המשטרה וזיהוי פלילי לחשוף את זהות החשוד במעשה ואתמול הוא כאמור נעצר והועבר לחקירת המשטרה.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל בכלל ומחוז ירושלים בפרט, ימשיכו במאבק הנחוש והבלתי מתפשר בפורצים, גנבי כלי רכב ועברייני הרכוש למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו".


מחפשים את דירה החלומות? הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר