(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

"מחולק בשקיות הפצה": תושב הדרום נעצר בירושלים לאחר שברכבו אותרה כמות גדולה של חומר החשוד כסם

בן 30 מאזור הדרום נעצר אתמול, שלישי, בירושלים לאחר שברכבו אותרה כמות גדולה של חומר החשוד כסם - חלקו הרב מחולק בשקיות הפצה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 29.12.21 10:25

במהלך פעילות שוטרי הסיור של תחנת מוריה אתמול, שלישי, במחוז ירושלים, נעצר חשוד, תושב הדרום כבן 30,  לאחר שבחיפוש ברכבו אותרה כמות רבה של חומר החשוד כסם – חלקו הרב מחולק בשקיות. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "מאבקה המתמשך של משטרת ישראל בעבירות הסמים, בדגש לעבירות סחר והפצה, נמשך כל העת. במהלך פעילות שוטרי הסיור של תחנת מוריה במחוז ירושלים, נעצר רכב שעורר חשדם ובו נהג החשוד, תושב הדרום בשנות ה-30 לחייו. כשניגשו השוטרים אל הרכב, הבחינו כי נידף מתוכו ריח חריף שעורר חשדם כי מדובר בריחו של סם ועל כן ביקשו לבדוק את תכולת הרכב. במהלך חיפוש שנערך, אותר בתוך תיק המונח במושב הקדמי חומר חשוד כסם מחולק בשקיות הפצה וחומרים נוספים החשודים כסם ובהמשך, נמצאה בתא המטען שקית גדולה שהכילה אף היא שקיות חלוקה המכילות חומר חשוד כסם".

עוד נמסר כי "הנהג החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה ורכבו נגרר מהמקום. במהלך היום, כאמור, צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט את הארכת מעצרו".

 


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר