סגן ראש העיר אריה קינג בהצפה ברחוב מקור חיים (צילומים: באדיבות אריה קינג)
סגן ראש העיר אריה קינג בהצפה ברחוב מקור חיים (צילומים: באדיבות אריה קינג)

כעת, הצפות ברחוב מקור חיים: "המים יוצאים מבורות הניקוז"

עובדי הגיחון ואנשי עיריית ירושלים נמצאים בשטח ומנסים לתת מענה להצפה, שהחלה כבר ביום שישי בעקבות פגיעה בצינור ניקוז מרכזי. סגן ראש העיר אריה קינג: "ככל הנראה קבלן שעובד ברחוב הצר את צנרת ניקוז מי הגשמים"

פורסם בתאריך: 16.1.22 09:54

בשל פגיעה בצינור ניקוז מרכזי – רחוב מקור חיים מוצף מאז יום שישי האחרון, כשהתושבים מדווחים על נזקים כבדים שנגרמו לרכוש – הן במחסנים, הן בדירות והן לכלי הרכב.

המערכת החורפית הנוכחית מאופיינת במשקעים רבים וכבדים, כשמאז החלה המערכת כבר ירדו בירושלים למעלה מ-90 מ"מ גשם. אם מוסיפים לזה עבודות נרחבות ופגיעה בצינור ניקוז מרכזי – התוצאה היא הצפות, כפי שזו שממנה סובלים תושבי מקור חיים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כאמור, ההצפה החלה כבר ביום שישי, אז הוזעקו לרחוב מקור חיים צוותים נרחבים של חברת הגיחון ושל עיריית ירושלים שהחלו לשאוב את המים.

לזירת ההצפה הגיע גם סגן ראש העיר אריה קינג, זאת בשל פניות שקיבל מתושבים. לדברי קינג, "יש הצפה ברחוב מקור חיים שנגרמה מפגיעה בצינור ניקוז מרכזי. מים מציפים בניין ברחוב, פיר המעלית והמחסנים בבניין מוצפים. הגעתי לשטח ביום שישי והזעקתי את הגיחון ובסיוע העירייה הקפצנו לכאן 2 מכליות עם משאבות מים לטיפול במים ברחוב ולשאיבת המים מהבניין המוצף".



יש לציין כי במהלך השבת נשארה ברחוב מקור חיים מכלית שאיבת מים, אך הבוקר, בשל הגשמים העזים שלא מפסיקים משעות הלילה – הרחוב שוב מוצף.
קינג מסביר ל"כל העיר" כי "ככל הנראה קבלן שעובד ברחוב הצר את צנרת ניקוז מי הגשמים שבין מקור חיים לבין אזור התעשייה תלפיות ולכן המים יוצאים מבורות הניקוז שברחוב ומציפים את הרחוב ואת הבניינים הנמוכים".

אחד מהדיירים במקור חיים אומר ל"כל העיר": "כנראה שהיתה פגיעה בצנרת הניקוז, אבל הבעיה ברחוב החלה עוד קודם לכן. ברחוב בוצעו עבודות לפני מספר חודשים, ומאז יש בעיות. אנחנו ממש אובדי עצות".

מחברת הגיחון נמסר: "קבלן פרטי פגע במערכת הניקוז והיא אשר יצרה את ההצפה. וותי הגיחון נמצאים במקום מיום שישי, לאורך כל שעות היום והלילה ושואבים את המים כטיפול ראשוני בבעיה. בהמשך, עם הפסקת הגשמים תתוקן מערכת הניקוז. צוותי הגיחון נמצאים במקום כדי להביא לפתרון עבור תושבי השכונה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ישראל

    זה לא רק שם !! בכל רמות אין ניקוזים ואם יש סתומים !!!! "ונציה חוגגת "…. כל הכבוד !!!!!צל"ש לפיתוח התשתיות !!!! הכל נאדה !!

  2. נחום

    פעם לפני הרבה שנים בזמן של טדי , כל שנה לפני הגשמים העיריה הייתה מנקה את כל צינורות הניקוז בעיר ,

  3. תושב מקור חיים

    התמונות הן מיום שישי, העירייה בינתיים טיפלה בנושא ואריה קינג לא עשה דבר חוץ מלהצטלם ולשלוח מיד את התמונה לכלי התקשורת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר