אתר הקמפינג על הגג של בניין כלל (צילום: גיתי סילבר. באסיות מוסללה)
הגג של בניין כלל (צילום: גיתי סילבר. באסיות מוסללה)

"קמפ גג-עדן": הושק אתר הקמפינג העירוני הראשון. הלוקיישן – הגג הירוק בבניין כלל

האתר יפתח ב"מרפסת" - הגג הירוק של מרכז כלל, בין שוק מחנה-יהודה למדרחוב בן יהודה. הלינה באוהלי גלמפינג ובקפסולת לינה, בסמוך למשתלה וכוורות דבורים. המחירים בפנים

פורסם בתאריך: 11.4.22 11:44

אתר הקמפינג העירוני הראשון במרכז ירושלים על הגג הירוק של קהילת "מוסללה" בבניין כלל, נפתח אתמול (ראשון) לחוויית לינה צוננות. באתר, הממוקם כאמור בבניין כלל, שני אוהלי גלמפינג (אוהלים מדוגמים) הכוללים מזרנים, מצעים, מגבות ושמיכות. האוהלים יכולים להכיל כל אחד עד שלושה אנשים (300 שקלים לאוהל). בנוסף, ניתן יהיה ללון בקפסולת זוגית, שנבנתה מבוץ (400 שקלים). סך-הכל, מתחם הלינה מיועד ל-8 הרפתקנים והוא כולל מטבח, מקלחת ושירותים משותפים.

"קמפ גג-עדן" ממוקם ב'מרפסת: נווה מדבר עירוני' אחד מארבעת המרכזים העירוניים שמפעילה קהילת מוסללה ומהווהו מעבדה לחדשנות וקיימות הכוללת משתלה, כוורות דבורים, גלריה, מרחב עבודה משותף סדנאות אמנים ועוד", נמסר ממוסללה. "מלבד הלינה, האורחים מוזמנים למגוון סדנאות קיימות ויצירה, שיעורי יוגה, הופעת ועוד, שקהילת מוסללה מקיימת במקום באופן שוטף. פתיחת עונת הקמפינג הינה למעשה יריית הפתיחה ל'גג-עדן: ימי הגגות של ירושלים', שיתקיימו בחודש יוני בעיר".


אתר הקמפינג העירוני בבניין כלל (צילום: גיתי סילבר. באסיות מוסללה)

אתר הקמפינג העירוני בבניין כלל (צילום: גיתי סילבר. באסיות מוסללה)


 לל מורן, מנהל הקמפינג ו"המרפסת", אומר כי "יותר מ-90 אחוז משטח העיר הוא 'מדבר של גגות' אותו יצרנו בעצמנו. אנחנו מאמינים בצורך בהקמת נאות מדבר עירוניים על הגגות כך שיאפשרו יצירת מרחבים של קהילה, וישלבו חקלאות עירונית ומרחבי טבע. מטרת הקמפינג אינה רק שורת הרווח הכלכלי – אלא שורת רווח משולשת: רווח סביבתי שמאפשר לטבע להשתקם, רווח חברתי בשל המרחב הייחודי שמאפשר מפגש חדש עם העיר ותושביה וכמובן – גם רווח כלכלי שבזכותו ניתן יהיה להקים עוד יוזמות כאלו בהמשך״.

חיה רואן בקר שישנה בקמפינג, אומרת כי "החלטנו שגם לירושלמים מותר ליהנות מהעיר המדהימה הזאת ואם כבר בעיר – אז בלב האורבני הפועם שלה. אבל בלי לוותר על חוויית הקמפינג ועל להיות בחוץ. לא תמיד קל להיות ירושלמי, אבל זו הדרך שירושלמים יכולים גם להיות תיירים, קרוב לבית, וגם להיות בקמפינג – הטוב של כל העולמות".

 

 


אתר הקמפינג העירוני בבניין כלל (צילום: גיתאי סילברמן. באסיות מוסללה)

אתר הקמפינג העירוני בבניין כלל (צילום: גיתאי סילברמן. באסיות מוסללה)


מחפשים דירות 4 חדרים בעיר? היכנסו ללוח הדירות של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר