(צילום: הילמ"ה)
(צילום: הילמ"ה)

בשורה ללוחמים משוחררים: מיזם חדש ישלב לוחמי צה"ל מירושלים בהייטק

התוכנית החדשה של המועצה הציונית בישראל נועדה לסייע ללוחמים וללוחמות משוחררים להדביק את הפערים הטכנולוגיים מול בוגרי היחידות הטכנולוגיות אחרי השחרור, ולהשתלב בתפקידים מובילים בתעשיית ההיי-טק

פורסם בתאריך: 2.5.22 13:24

פרויקט חברתי לקידום לוחמים ולוחמות משוחררים: מיזם חדש של המועצה הציונית בישראל יחד עם הילמ"ה טק ישלב לוחמי צה"ל מירושלים ומאזורים נוספים ברחבי הארץ בתעשיית ההייטק המשגשגת.



ל"כל העיר" נמסר כי "פרויקט חברתי חדש נועד לקדם לוחמים משוחררים להכשרה והשתלבות בעולם ההיי-טק. תוכנית תבור 575 החדשה של הילמ"ה טק – הייטק למען החברה בשותפות המועצה הציונית בישראל נועדה לסייע ללוחמים וללוחמות משוחררים להדביק את הפערים הטכנולוגיים מול בוגרי היחידות הטכנולוגיות אחרי השחרור, ולהשתלב בתפקידים מובילים בתעשיית ההיי-טק. זוהי תוכנית הכשרה והשמה מואצת לפיתוח תוכנה, המשלבת בתוכה שנה ניסיון מעשי בפיתוח פרויקטים עבור המגזר הציבורי והחברתי".

כידוע, בוגרי היחידות הלוחמות אשר סיכנו את עצמם במהלך השירות הצבאי מוצאים עצמם בעת השחרור מהצבא בעמדת נחיתות בשוק התעסוקה ביחס לחבריהם בוגרי היחידות הטכנולוגיות. בעוד שהאחרונים "נחטפים" מיד עם השחרור לחברות ההיי-טק המובילות וזוכים לתנאים מפליגים, חבריהם הקרביים שגם להם נתוני איכות גבוהים וכישורי הובלה ומנהיגות, יכולים להשתלב בעיקר במשרות עם שכר לא גבוה.

"תבור 575 היא התוכנית היחידה המשלבת כניסה לעולם ההיי-טק יחד עם מציאת משמעות בעבודה ויצירת אימפקט משמעותי על אוכלוסיות שלמות", אומרת מירב ישראלי-אמרנט, סמנכ"לית השותפויות של הילמ"ה טק. "בתוכנית מקבלים הכשרה מקיפה וצוברים ניסיון מעשי בפיתוח פרויקטים חדשניים עבור המגזר הציבורי והחברתי – משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, בתי חולים ועמותות. בנוסף להכשרה עיונית ומעשית, התוכנית כוללת עבודה בשכר במשך שישה חודשים שבמהלכה יצברו הלוחמים/ות ניסיון נוסף כג'וניורים. עם סיום התוכנית משתלבים במשרות פיתוח בהילמ"ה טק או בחברות הייטק אחרות".

יצוין כי בתוכנית שותפים גם חברת סינמדיה, חברת רד וזרוע העבודה עם מנהל מעסיקים. בימים אלו החלה ההרשמה לתוכנית באתר הילמ"ה טק שתצא לדרכה באוקטובר 2022. לוחמי צה"ל הירושלמים מוזמנים להירשם לתוכנית שתאפשר להם מקפצה לחיים.

 

עו"ד עוז חיים, מנכ"ל המועצה הציונית בישראל אומר: "אנחנו שמחים להיות שותפים בתוכנית חשובה זו המשלבת ציונות וחדשנות ומעניקה ללוחמים משוחררים הזדמנות שווה להשתלב בעולם ההיי-טק להיות חלק משוק העבודה המתחדש. הלוחמים שיתקבלו לתוכנית יקבלו הכשרה שתציב אותם בשורה אחת עם בוגרי יחידות הסייבר השונות. הקצינים והלוחמים הללו ראויים לקבל מאיתנו בחזרה".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר